65Selander Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 Fruktdrink till efterrätt Livet är rättvist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 Sött å starkt, gott att bryta av alla goa öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 En kortis på Zumen innan ett möte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 Två veckor mellan ölen nu, laddat med några goa där hemma också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 Borde inte blivet förvånad över att den smakade citrus. Clock work syftar så klart på orange. Sedan står det ju faktiskt tangerine på burken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 Nyheter i glasen idag. En liten tävling mellan Danmark och Finland. Råstoff är som att dricka saft, Finland vinner på ko. Koskenkorva salmiak the winner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 Hittade en lite burk fikon marmelad i skafferiet köpte lite gruyer ost och korkade upp lite vin, nu har jag snurrat in på vitt men jä**ar vad gott det var/ är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 Hittade visst sprit som jag inte drack upp planet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 1 timme sedan, skrev Rillex: Hittade en lite burk fikon marmelad i skafferiet köpte lite gruyer ost och korkade upp lite vin, nu har jag snurrat in på vitt men jä**ar vad gott det var/ är. Viner å ost ser gott ut men jag får inte in det frivilligt. Osten måste vara smält och vinet utblandat med cola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 En Port Louiis rom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 Tysk öl samt Obstler från Österrike. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 5, 2022 Dela Inlagd Februari 5, 2022 Blev en bira, eller kanske ett par, till gårdagens killerpool. Sen kom madam och frågade om jag gillade mjölk och gav mig denna. Fattar ingenting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 5, 2022 Dela Inlagd Februari 5, 2022 GT med ostfralla Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 5, 2022 Dela Inlagd Februari 5, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 5, 2022 Dela Inlagd Februari 5, 2022 Paulaner som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 5, 2022 Dela Inlagd Februari 5, 2022 2 timmar sedan, skrev Enis: enis Ja det blir ju fortare suddigt när man tar av sig glasögonen 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 5, 2022 Dela Inlagd Februari 5, 2022 Nu är det trav för hela slanten resten av dan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 5, 2022 Dela Inlagd Februari 5, 2022 Var och såg en skogsbrand så jag blev lite törstig. En stor Leo på Cheers bar känns bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 5, 2022 Dela Inlagd Februari 5, 2022 Månad kvar till flytt. Kärleken tycker plastglas duger bra😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Februari 5, 2022 Dela Inlagd Februari 5, 2022 Ytterligare en ny öl från Asiens bästa bryggeri. Helt OK men känns som att de, istället för att pumpa ut nya märken varje månad, borde fokusera på det de redan har. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 5, 2022 Dela Inlagd Februari 5, 2022 Damhockey kräver brännvin för att framstå som intressant. Den här ransonen hjälper föga. En typ belgisk veteöl men från Florida… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 5, 2022 Dela Inlagd Februari 5, 2022 Dorada på fpl/O'learys. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu