65Selander Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 Drack en del Lime n Lager i England i slutet av 70-talet. Fick se Sanitas Lime Lager men smaken var lång från det jag minns. Lite sur men inte suröl, har svårt att bestämma mig om den är god eller inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 Dricker en LEO på TOA, jag inte kissar i hissen Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 Frugan fixade till varsin Campari orange..underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 Nu slog jag till på Noblesse Feteasca Regala ett Rumänskt billigt vin kunde Ceaușescu kan väl jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 Firar att ett 40-årigt yrkesliv är över. Ser fram mot att skriva de sista kapitlen av mitt liv. Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 4 minuter sedan, skrev Abercrombie: Firar att ett 40-årigt yrkesliv är över. Ser fram mot att skriva de sista kapitlen av mitt liv. Skål! Vad säger man ”Glad pensionering”? Eller kanske bara ”enjoy”! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 En 10:a Fjäre med Britvic. Galet gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 Snö å kallt. Men om solen skiner så är det gott med det här och bara klä på sig och drömma sig bort. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 Blev en trevlig Fredag, men missa fota allt😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 En av världens 10 bästa öl. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 Snookerproviant🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 Unnar mig en immig Tiger efter dagens slit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 Fruktstund idag igen, den här gången en grapefruit lager. Riktigt god och eftersom den kommer från Ska Brewing så tarvar det ett soundtrack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 Dags för en GT som också tarvar ett soundtrack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 Bättre än så här blir det inte idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 En simpel GT idag, behöver testa det enkla för att uppskatta det bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 Sicket jävla mästerverk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 Trycker en obstler und bier Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 2, 2022 Dela Inlagd Februari 2, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 2, 2022 Dela Inlagd Februari 2, 2022 Dags snart för några vita dagar. Är det någon som hänger på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 Bara vanligt vatten 😀 Efter gårdagens liit, kamikaze shots och öl så blir det inget starkare idag Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu