Guest Fredman Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Gofika! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Redan i Eddan skrev Snorre att efter Sambuca tar man en salmiak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 En riktigt god IPA från Åre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Sugen på något gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 12va till fotbollen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 (ändrad) Beer Lao IPA, Limited Edition, dök upp i Thailand i början av 2021 och försvann sedan i slutet av sommaren; som en Limited Edition bör göra. Nu har den dock dykt upp igen, vilket uppskattas, men att den fortfarande kallas Limited Edition känns lite B; den säljs ändå på 7/11. Beer Lao IPA är inte en särskilt bra IPA men en klart bra öl. Den smakar mer som en lager med humle, typ Brooklyn Lager, och även om den inte ligger på Brooklyn's nivå så är det ändå en av de bästa ölen i Thailand om man räknar Baht/kvalitet. För dryga 60 Baht så får man helt enkelt ingen bättre öl. Ändrades Januari 22, 2022 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Fullers nya i sin serie av vintage ale. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Nu en Narwhal en imperial stout från bryggeriet Sierra Nevada. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 4 timmar sedan, skrev Atom: Beer Lao IPA, Limited Edition, dök upp i Thailand i början av 2021 och försvann sedan i slutet av sommaren; som en Limited Edition bör göra. Nu har den dock dykt upp igen, vilket uppskattas, men att den fortfarande kallas Limited Edition känns lite B; den säljs ändå på 7/11. Beer Lao IPA är inte en särskilt bra IPA men en klart bra öl. Den smakar mer som en lager med humle, typ Brooklyn Lager, och även om den inte ligger på Brooklyn's nivå så är det ändå en av de bästa ölen i Thailand om man räknar Baht/kvalitet. För dryga 60 Baht så får man helt enkelt ingen bättre öl. Inte varit i Thailand på ett år nu så inte lyckats testa Beer lao Ipa, Annars när jag smyger runt i hyllorna bland ölen så brukar alltid några Beer lao smyga ner i kassen . Men ärligt brygger själv öl o mycket enklare o få till en bra ipa än ale eller lager, Sen tror jag det ligger i att man får till det bättre med dry hopping på en ipa...Får till smaker i ölen som man vill söker efter o vill ha... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Å här sitter jag och sippar på ett glas rosé med lillfingret i givakt, vad tror du om det @Bibben? Hälsa @lamai64! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 2 timmar sedan, skrev ellim63: Å här sitter jag och sippar på ett glas rosé med lillfingret i givakt, vad tror du om det @Bibben? Hälsa @lamai64! Inte att förakta med lite oskalad kokt (hoppas jag) potatis som tilltugg en lördagskväll 🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Januari 23, 2022 Dela Inlagd Januari 23, 2022 9 timmar sedan, skrev Rillex: Inte att förakta med lite oskalad kokt (hoppas jag) potatis som tilltugg en lördagskväll 🥳 Ja det är i varje fall nyttigare än chips. 👍 Själv lite fika ,slut på kaffe så det blev svart te (vem orkar släpa sig till närbutiken). Dricker te ett par gånger om året typ har en ask med tepåsar så jag kan bjuda gäster som inte dricker kaffe. Även bra som reserv. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 23, 2022 Dela Inlagd Januari 23, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 24, 2022 Dela Inlagd Januari 24, 2022 Beter laos har länge varit en favorit, så äntligen i Udon Thani igen, efter flera butiker hittade jag äntligen hos villa market. Lager och Dark Här har jag provsmakat lager och den va sämre än sist Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 24, 2022 Dela Inlagd Januari 24, 2022 När jag ändå är på gång med provsmakningen så slank en dark ner också Nu börjar det smaka öl, den vill vi ha mer av Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 25, 2022 Dela Inlagd Januari 25, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Drar ner 11 dagar till Grancan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Några sådana här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 30 minuter sedan, skrev rolba: Några sådana här. dricker du bara importöl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Brukar alltid ha en box vin hemma man vill ju KANSKE ha ett glas 🍷 på en vardag men den här är inte god PASSA ER 😭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Fick bli något som är gott istället 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 Boxvin, bara för att att jag kan.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 En hefe från staden Erding, jo jag har varit där 😉 Nu här, kryllar utav tyskar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 28, 2022 Dela Inlagd Januari 28, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu