foreverbubbles8 Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Det var illa att jag skulle öppna den här tråden,rackarns också. Nu blev man sugen på en öl Å andra sidan är det väl hög tid att börja acklimatisera sig till normala svenska gängor igen. Normalt så öppnar man alltid en pilsner till V75 och det är nu det..skål Skyll inte på hästarna nu Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Isbjörnen ser också ut och villa ha något att dricka. Jodå,han har fått lukta på korken,så att säga och det verkade han gilla. Men nu skall han inte bli som husse,det skulle nog inte frun gilla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Ramlösa granatäpple i rikliga mängder, fast till eftermiddan blir det nog vätskebyte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Morgokaffe Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Kaffe.Är ovanligt pigg så här på lördagsmorgonen,kanske beror det på att jag har jour. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Öppnat en Singha då LEO inte fanns att tillgå men det får gå.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Tar mig en falcon till lunch travet Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 För någon timme sedan blev det en mycket sen lunch (burgarn hade inte kommit in än när bilden togs) efter att jag jobbat framför datorn sedan tidig morgon. Nu står jag inför 3 alternativ: 1. Fortsätta jobba ett par timmar till och sedan lägga mig. 2. Gå till 7/11 och köpa ett 6-pack Tsingtao för lite MPR- och porrsurf. 3. Gå ut och dricka bärs i Shanghainatten. Jag får fundera en liten stund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Tar mig en falcon till lunch travet Du menar kanske V75 för det körs väl inget lunch trav lördagar om du inte menar att du lirar på Enghien banan. Och du behöver inte längta hit för det är perkile varmt. SKÖÖÖÖÖNT. SKÅL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Zoega Mezzo Frisk och balanserad,präglad av viss fruktsyra med högvuxna bönor som mognat på Kenyas och östafrikas bergssluttningar Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 (ändrad) Du menar kanske V75 för det körs väl inget lunch trav lördagar om du inte menar att du lirar på Enghien banan. Och du behöver inte längta hit för det är perkile varmt. SKÖÖÖÖÖNT. SKÅL Nu har du vart i Thailand för länge Är alltid lunch travet på tv4sport på lördagar klockan 12:30 sen börjar V75 sändningen klockan 14:00 på TV4 Skål påre nu tar jag mig en till falcon Ändrades April 21, 2012 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Nej ingen biltur idag, nu går vi till barskåpet och ser vad vi kan hitta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 (ändrad) Aha,fel av mig...Tänkte mest på de lunch trav som består av 4 lopp mån-fredag men ser att de kör V4 idag också också. Mycket att hålla reda på. Själv är jag i djup koncentration inför V75. Skål och synes den 16 juni och då har jag med mig 2 MPR medlemmar som ännu verkar vilja vara hemliga... Ändrades April 21, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Nej ingen biltur idag, nu går vi till barskåpet och ser vad vi kan hitta. Det börjar dra ihop sig till dubbeln. Öl och vin får det bli, sen blir det mera öl..... Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Det börjar dra ihop sig till dubbeln. Öl och vin får det bli, sen blir det mera öl..... Va, dubbeln redan, brukar inte det var de två sista loppen på V75:an, har precis bytt till fyran och nu reklam. Hur som helst blev det ett glas rött från barskåpet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Va, dubbeln redan, brukar inte det var de två sista loppen på V75:an, har precis bytt till fyran och nu reklam. Hur som helst blev det ett glas rött från barskåpet. Det blev en Beer Archa i väntan på att Pui skall prata färdigt med Lillkrabban. Skål på dig. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Det blev en Beer Archa i väntan på att Pui skall prata färdigt med Lillkrabban. Skål på dig. Det kan ta tid, du hinner nog en barrunda i Pattya innan... eventuellt jag med inklusive resa och taxi dit. Andra glaset rött nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 7.0 Cider & Potatisgratängen i ugnen. Trav på tv komplett lörda skål på Er! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 I såhär stressade tider så kör jag en combo mellan vad gör du/äter/dricker du idag?. Tittar på V-75 och dricker ett billigt gott rött. Aussie Shiraz 14%, Ett glas Ramlösa läppjar jag med på. Äter burk oliver med vitlök och en Göteborgs Prima varvat med en Rapè åker in under läppen med. Trevlig kväll gubbar Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Va, dubbeln redan, brukar inte det var de två sista loppen på V75:an, har precis bytt till fyran och nu reklam. Hur som helst blev det ett glas rött från barskåpet. Dubbeln om du spelat via ATG så är det dom sista två, men om du går via "andra" så väljer du själv. Tyvärr så sprack det redan i första för min del. (hade 12:an i andra). Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 I såhär stressade tider så kör jag en combo mellan vad gör du/äter/dricker du idag?. Tittar på V-75 och dricker ett billigt gott rött. Aussie Shiraz 14%, Ett glas Ramlösa läppjar jag med på. Äter burk oliver med vitlök och en Göteborgs Prima varvat med en Rapè åker in under läppen med. Trevlig kväll gubbar Våra hem ser ganska lika ut just nu, V75:an på tv, MPR på datorn, ett glas rött, oliverna har Lillkrabban redan ätit upp. MPR-svenssonliv på en lördag. Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 I såhär stressade tider så kör jag en combo mellan vad gör du/äter/dricker du idag?. Tittar på V-75 och dricker ett billigt gott rött. Aussie Shiraz 14%, Ett glas Ramlösa läppjar jag med på. Äter burk oliver med vitlök och en Göteborgs Prima varvat med en Rapè åker in under läppen med. Trevlig kväll gubbar Var är Glen??????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Var är Glen? ? ? ? Vågar inte släppa in Glen,han ställer till med förmycket oreda här på Mpr Tänkte bara köra ramlösa idag, men fan vad tråkigt det är o leka nykterist . Kanske Glen o hans kompisar får vara med nästa helg, behöver en riktig urblåsare innan jag avlider av tristess . Har du blivit av med fantomsmärtorna???(huvudvärken) Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Gevalia Tassimo dark Med andra ord en god kopp kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Vågar inte släppa in Glen,han ställer till med förmycket oreda här på Mpr Tänkte bara köra ramlösa idag, men fan vad tråkigt det är o leka nykterist . Kanske Glen o hans kompisar får vara med nästa helg, behöver en riktig urblåsare innan jag avlider av tristess . Har du blivit av med fantomsmärtorna???(huvudvärken) Trevlig kväll/Hn Inga fantomsmärtor idag.. Funderar på om jag ska ta mig en urblåsare eller låta bli ?????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu