Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

foreverbubbles8

Det var illa att jag skulle öppna den här tråden,rackarns också. Nu blev man sugen på en öl :yahoo: Å andra sidan är det väl hög tid att börja acklimatisera sig till normala svenska gängor igen. Normalt så öppnar man alltid en pilsner till V75 och det är nu det..skål :thumbsup:

Skyll inte på hästarna nu :nono:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1934

Isbjörnen ser också ut och villa ha något att dricka.

Jodå,han har fått lukta på korken,så att säga och det verkade han gilla. :8: Men nu skall han inte bli som husse,det skulle nog inte frun gilla :13:

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ramlösa granatäpple i rikliga mängder, fast till eftermiddan blir det nog vätskebyte :)

Dela på andra sajter

andersbangkok

Morgokaffe

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Dela på andra sajter

Kaffe.Är ovanligt pigg så här på lördagsmorgonen,kanske beror det på att jag har jour. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Tar mig en falcon till lunch travet

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

För någon timme sedan blev det en mycket sen lunch (burgarn hade inte kommit in än när bilden togs) efter att jag jobbat framför datorn sedan tidig morgon. Nu står jag inför 3 alternativ:

1. Fortsätta jobba ett par timmar till och sedan lägga mig.

2. Gå till 7/11 och köpa ett 6-pack Tsingtao för lite MPR- och porrsurf.

3. Gå ut och dricka bärs i Shanghainatten.

Jag får fundera en liten stund.

Dela på andra sajter

Tar mig en falcon till lunch travet

Du menar kanske V75 för det körs väl inget lunch trav lördagar om du inte menar att du lirar på Enghien banan.

Och du behöver inte längta hit för det är perkile varmt. SKÖÖÖÖÖNT. :dance:

SKÅL :drinks:

Dela på andra sajter

Zoega Mezzo

Frisk och balanserad,präglad av viss fruktsyra

med högvuxna bönor som mognat på Kenyas och östafrikas bergssluttningar

Support your local Hill´s Angels

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Du menar kanske V75 för det körs väl inget lunch trav lördagar om du inte menar att du lirar på Enghien banan.

Och du behöver inte längta hit för det är perkile varmt. SKÖÖÖÖÖNT. :dance:

SKÅL :drinks:

Nu har du vart i Thailand för länge :P

Är alltid lunch travet på tv4sport på lördagar klockan 12:30 sen börjar V75 sändningen klockan 14:00 på TV4

Skål påre nu tar jag mig en till falcon

Ändrades av Borgmästarens Son

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Aha,fel av mig...Tänkte mest på de lunch trav som består av 4 lopp mån-fredag men ser att de kör V4 idag också också. Mycket att hålla reda på. Själv är jag i djup koncentration inför V75.

Skål och synes den 16 juni och då har jag med mig 2 MPR medlemmar som ännu verkar vilja vara hemliga...

Ändrades av Kjell
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Nej ingen biltur idag, nu går vi till barskåpet och ser vad vi kan hitta.

Det börjar dra ihop sig till dubbeln.

Öl och vin får det bli, sen blir det mera öl.....

Dela på andra sajter

Det börjar dra ihop sig till dubbeln.

Öl och vin får det bli, sen blir det mera öl.....

Va, dubbeln redan, brukar inte det var de två sista loppen på V75:an, har precis bytt till fyran och nu reklam.

Hur som helst blev det ett glas rött från barskåpet.

Dela på andra sajter

Det blev en Beer Archa i väntan på att Pui skall prata färdigt med Lillkrabban.

Skål på dig.

Det kan ta tid, du hinner nog en barrunda i Pattya innan... eventuellt jag med inklusive resa och taxi dit.

Andra glaset rött nu...

Dela på andra sajter

7.0 Cider & Potatisgratängen i ugnen.

Trav på tv komplett lörda skål på Er!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

I såhär stressade tider så kör jag en combo mellan vad gör du/äter/dricker du idag?.

Tittar på V-75 och dricker ett billigt gott rött. Aussie Shiraz 14%, Ett glas Ramlösa läppjar jag med på.

Äter burk oliver med vitlök och en Göteborgs Prima varvat med en Rapè åker in under läppen med.

Trevlig kväll gubbar :thumbsup:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Va, dubbeln redan, brukar inte det var de två sista loppen på V75:an, har precis bytt till fyran och nu reklam.

Hur som helst blev det ett glas rött från barskåpet.

Dubbeln om du spelat via ATG så är det dom sista två, men om du går via "andra" så väljer du själv. Tyvärr så sprack det redan i första för min del. (hade 12:an i andra).

Dela på andra sajter

I såhär stressade tider så kör jag en combo mellan vad gör du/äter/dricker du idag?.

Tittar på V-75 och dricker ett billigt gott rött. Aussie Shiraz 14%, Ett glas Ramlösa läppjar jag med på.

Äter burk oliver med vitlök och en Göteborgs Prima varvat med en Rapè åker in under läppen med.

Våra hem ser ganska lika ut just nu, V75:an på tv, MPR på datorn, ett glas rött, oliverna har Lillkrabban redan ätit upp. MPR-svenssonliv på en lördag. :thumbsup:

Skål!

Dela på andra sajter

Var är Glen????????????????

Dela på andra sajter

Var är Glen? ???? ???? ???? ???

Vågar inte släppa in Glen,han ställer till med förmycket oreda här på Mpr :nyam:

Tänkte bara köra ramlösa idag, men fan vad tråkigt det är o leka nykterist :bs_help: .

Kanske Glen o hans kompisar får vara med nästa helg, behöver en riktig urblåsare innan jag avlider av tristess :ahh: .

Har du blivit av med fantomsmärtorna???(huvudvärken)

Trevlig kväll/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Vågar inte släppa in Glen,han ställer till med förmycket oreda här på Mpr :nyam:

Tänkte bara köra ramlösa idag, men fan vad tråkigt det är o leka nykterist :bs_help: .

Kanske Glen o hans kompisar får vara med nästa helg, behöver en riktig urblåsare innan jag avlider av tristess :ahh: .

Har du blivit av med fantomsmärtorna???(huvudvärken)

Trevlig kväll/Hn

Inga fantomsmärtor idag.. Funderar på om jag ska ta mig en urblåsare eller låta bli ???????????????

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...