Stoneys Inlagd Januari 5, 2022 Dela Inlagd Januari 5, 2022 En Tjeckisk lager lite besk. 4,2% Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 En härlig barley wine från Nynäshamn 9,1% kärlek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 9 minuter sedan, skrev Peolito: En härlig barley wine från Nynäshamn 9,1% kärlek. Är det flaskan som är liten, eller glaset ovanligt stort? Hursomhelst ser gott ut👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Hoppsan lite salmiak på eftermiddagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 1 minut sedan, skrev Nilsson68: Är det flaskan som är liten, eller glaset ovanligt stort? Hursomhelst ser gott ut👍 Bara 25 cl i flaskan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 En höjdaröl till från bryggeriet Sierra Nevada. Narwhal en imperial stout på 10,2% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 Många säger att man ska ta en vit januari. En månad vete fan men en vecka borde ju funka. Jag hittade, längre ned i kylskåpet än vad jag normalt sett letar, en flaska vitt som jag köpte från en vingård i Khao Yai för ett och ett halvt år sedan och tänkte att det borde väl räknas som vitt. Slumpen ville dock annat. Tydligen hade frugan bokat upp ett möte med vår nya Relations Manager på Krungsri (Bank of Ayudhya) igår och hon hade med sig en flaska Cava som introduktion (ska jag vara helt ärlig så var jag lite småintresserad i "Relation-delen" av hennes titel men då frugan aldrig skulle ge upp "Manager-delen" så är det väl bara att glömma). Förmodligen en ganska billig variant av Cava men har nog aldrig sett en Cava under 600 Baht så förmodligen bättre än thailändskt vin. Lite gulaktig men vit nog för mig. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 Nästan vitt här åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 1 timme sedan, skrev Atom: Många säger att man ska ta en vit januari. En månad vete fan men en vecka borde ju funka. Jag hittade, längre ned i kylskåpet än vad jag normalt sett letar, en flaska vitt som jag köpte från en vingård i Khao Yai för ett och ett halvt år sedan och tänkte att det borde väl räknas som vitt. Slumpen ville dock annat. Tydligen hade frugan bokat upp ett möte med vår nya Relations Manager på Krungsri (Bank of Ayudhya) igår och hon hade med sig en flaska Cava som introduktion (ska jag vara helt ärlig så var jag lite småintresserad i "Relation-delen" av hennes titel men då frugan aldrig skulle ge upp "Manager-delen" så är det väl bara att glömma). Förmodligen en ganska billig variant av Cava men har nog aldrig sett en Cava under 600 Baht så förmodligen bättre än thailändskt vin. Lite gulaktig men vit nog för mig. Nä fan alla vet ju att det är februari som är vitmåmaden. Lite lördagsgodis i flytande form för min del usch kan inte tipsa eller "rekommendera' Tyvärr blir inte riktigt kompis med rosé 😕 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 En italienare på 75 cl, 7,5 % som jag skulle klassa som en blond ale. Namnet måste de hämtat från Dantes inferno. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 Det där med en vit månad var inte riktigt min grej, den tog slut alldeles för snabbt. Fortfarande glutenfritt dock antar jag. Om whiskeyn är bra har jag ingen aning om men allt blir bra med Pepsi har jag lärt mig av @stjp8729 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 Rökar till det med en Lagavulin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 Januaridricka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 Mojito Zacapa23... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 En Tennessee Honey Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 I väntan på.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 Svalkar mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 Mjukstart😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 Cerveza... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 Tillbaka till gamla rutiner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 Det ser mörkt ut på startfältet idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 Lätt huvudvärk så ölen rann inte ner idag. Testar en GT istället. Vansinnigt god! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 3 timmar sedan, skrev Benriach: Cerveza... 10:e avenyn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 25 minuter sedan, skrev 65Selander: 10:e avenyn? Lite blandat Cancun,Carmen,Cozumel o Mujeres... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Januari 15, 2022 Dela Inlagd Januari 15, 2022 14 timmar sedan, skrev Fredman: Det ser mörkt ut på startfältet idag! Vart är cigarren 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu