Guest Fredman Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 Sonen och ett par kompisar kom förbi för att ”stretcha” lite innan kamratmötet mot Göteborg. De drack Peking Pilz men jag njöt av en fantastisk belgare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 Varm choklad med en skvätt Rom i. Fantastiskt gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 1 timme sedan, skrev rolba: Var köper du den? Jag köpte den på Tops men även sett den på Villa. Den bryggs av Heart of Darkness i Vietnam som även har flera andra riktigt bra öl, men betydligt dyrare, som brukar finnas i välsorterade affärer. Nu är BBQ avklarad och mellan den och kvällens film med dottern brukar magen vara för full för mera öl. När det kommer till grogg är jag ingen finsmakare; kan inte lura mig själv att det blir godare med Absolut än en fulvodka. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 Äntligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 GT är gott enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 8 minuter sedan, skrev Enis: GT är gott enis Du måste tvätta bebbans tröja hon har fått en fågelskit på sig. Lite Sambuca sitter aldrig fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 2 timmar sedan, skrev Atom: Jag köpte den på Tops men även sett den på Villa. Den bryggs av Heart of Darkness i Vietnam som även har flera andra riktigt bra öl, men betydligt dyrare, som brukar finnas i välsorterade affärer. Nu är BBQ avklarad och mellan den och kvällens film med dottern brukar magen vara för full för mera öl. När det kommer till grogg är jag ingen finsmakare; kan inte lura mig själv att det blir godare med Absolut än en fulvodka. Har ingen Tops här men jag får kolla på Villa imorgon. Hehe, jag kör med fulgin, huvudsaken att man har en skaplig tonic. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 Tourist trappe. En dålig efterlikning av en belgisk trippel gjord i Miami. 10% visserligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 Rökt torkad renkorv tarvar god dryck... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 Flaskfilé till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 Nån slaggs trippel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 Ikväll öl Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 Denna var riktigt god fast dyr.. 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 9 minuter sedan, skrev ellim63: Denna var riktigt god fast dyr.. 🙏 De är du värd ... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 Testar en Enis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 7, 2021 Dela Inlagd December 7, 2021 Hemkörd belgare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 7, 2021 Dela Inlagd December 7, 2021 18 timmar sedan, skrev Issanbonde: Testar en Enis! Enkelt recept! Blanda en flaska gin med en flaska tonic. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 ja men skål då enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 lite vin till maten? tja om far trugar så enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 24 minuter sedan, skrev Enis: lite vin till maten? tja om far trugar så enis Gott vin på box, tyvärr finns det inte i Örebro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 Bra ställe det här enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu