goli006 Inlagd Oktober 28, 2021 Dela Inlagd Oktober 28, 2021 31 minuter sedan, skrev Wangthong: Saknar cigarren! 31 minuter sedan, skrev Wangthong: Saknar cigarren! Lugn den kommer måste äta först, blir nog en stor cigarr idag 😁🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 28, 2021 Dela Inlagd Oktober 28, 2021 En mancina till fotbollen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 28, 2021 Dela Inlagd Oktober 28, 2021 En Dalmore Cigarr malt passar utmärkt till en garre från Dominikanska Republiken. Känner mig lycklig lottad att man har denna möjlighet till lyx. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 28, 2021 Dela Inlagd Oktober 28, 2021 Dricker en trappmördare (Obstler), sist jag drack en flarra på krogen efter bussresan ner till Kaprun innan Covid så blev det Krankenhaus första natten. Mucka aldrig gräl med en stentrappa på boendet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 28, 2021 Dela Inlagd Oktober 28, 2021 (ändrad) Trycker en Jever och en Kirschwasser/trappmördare, denna frihällde Swiss Air resan innan covid kom mot Dominikanska. Ändrades Oktober 28, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Tack gode gud att det är nästan fredag, ja i Sverige är det väl det redan... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Slank in en Moscow Mule oxå... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Avslutar med en Presidente på ett halvskumt latinoställe... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 4 timmar sedan, skrev Benriach: Avslutar med en Presidente på ett halvskumt latinoställe... Latino jaja.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Tekopps öl 😄👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Äntligen fredag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Kom en regnskur så jag blev kvar för en till. Häpp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Det är en rejäl regnskur som kommer. Vilken tur att man sitter i en bar och inte var seven eller nåt när det började. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Tänkte att även finnarna skulle få sin chans med whiskey. Jag säger som Ranelid ”Herregud vad får jag allt ifrån”? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 3 minuter sedan, skrev rolba: Det är en rejäl regnskur som kommer. Vilken tur att man sitter i en bar och inte var seven eller nåt när det började. Hehe. En av de saker jag älskar med Thailand, sitta i skydd med en kall och "njuta" av regnet🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Special på Zumen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Veteöl som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Norrlands Djup Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 6 timmar sedan, skrev Fredman: Tänkte att även finnarna skulle få sin chans med whiskey. Jag säger som Ranelid ”Herregud vad får jag allt ifrån”? Ja den var nog en av de vidrigaste whiskey jag måste dricka upp nu står Flaskan och skämms med bättre dryckjom där i HB, Japanen bredvid lär man dricka upp snabbt också så man slipper se den enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 33 minuter sedan, skrev Enis: Ja den var nog en av de vidrigaste whiskey jag måste dricka upp nu står Flaskan och skämms med bättre dryckjom där i HB, Japanen bredvid lär man dricka upp snabbt också så man slipper se den enis Den blir fin att bjuda grannen på landet när han inte fattat att han ska gå hem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Jever Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Oktober 30, 2021 Dela Inlagd Oktober 30, 2021 12 timmar sedan, skrev Enis: Ja den var nog en av de vidrigaste whiskey jag måste dricka upp nu står Flaskan och skämms med bättre dryckjom där i HB, Japanen bredvid lär man dricka upp snabbt också så man slipper se den enis Hur smakade Absoluten? Var den god? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Oktober 30, 2021 Dela Inlagd Oktober 30, 2021 On 2021-10-29 at 05:19, skrev Benriach: Avslutar med en Presidente på ett halvskumt latinoställe... Inte en enda senorita jag ser på bilden förutom Huguita... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu