Benriach Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Skrattvatten. Tack Clion! Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 (ändrad) Till detta äts Paneang moo Ändrades April 13, 2012 av nalle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Tog just en jäger.Men måste ila åstad för att köpa lite öl innan bolaget stänger,vissa tider PASSAR MAN. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Jag tror jag ska leta upp en gammal kompis, Capten Morgan brukar vara en så vän på fredagskvällen, allt för att bota förkylningen som inte vill ge sig. Köpte en nyhet på Ålandsbåten, Capten Morgan ljus, så vi får se hur den smakar sig idag. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2012 Jag gillar bildtexter Denna bild kräver ingen text Så det blir ingen Underbart Ketianach de va ett h emellan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Kaffe. Skall hämta tjejen från jobbet om en stund Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Samt lite tilltugg, skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 MickeSurin...nääää,,nu blir man avis.sitter här med en simpel Norrlands Guld.o inget annat finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 MickeSurin...nääää,,nu blir man avis.sitter här med en simpel Norrlands Guld.o inget annat finns. Norrlands guld är ju inte det sämsta, då kan du ju i alla fall "vara dig själv för en liten stund" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 (ändrad) Efter några stora öl på AW så varvar man ner med ett par glas Gnarly Head framför Farsan på tv och Mpr Ändrades April 13, 2012 av mackan33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 vatten, det är godis gott. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 dricka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 14, 2012 Dela Inlagd April 14, 2012 Raketbränsle med tjockolja och Kalixlöjrom! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 14, 2012 Dela Inlagd April 14, 2012 Idag har jag sjunkit väldigt lågt Småknattar med norrlandspiss, nää inget gott Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 19, 2012 Dela Inlagd April 19, 2012 Eftersom jag klev av jobbveckan inatt så är det här som min fredag och just nu hinkar jag Tjeckbärs. Ska snart över till grannen för lite obligatorisk samkväm och efter att ha lyssnat på samma gaggande för femtielfte gången i ett par timmar så brukar jag ledsna och gå hem.. Så när jag kommer hem lite halvrund under fötterna så brukar jag sitta framför datorn och plöja Youtube och det finns väl viss risk för att det dyker upp någon lista framåt småtimmarna igen Men just nu lyssnar jag på George Thorogood, bästa tolkningen av Jonny B. Good Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 19, 2012 Dela Inlagd April 19, 2012 Jo det blir bra det knasfan, är också ledig imorrn, kikar på en fin hockey å dricker norrlands åvatten till Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 19, 2012 Dela Inlagd April 19, 2012 Falcon export till hockeyn Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 19, 2012 Dela Inlagd April 19, 2012 Skörbjugg Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 19, 2012 Dela Inlagd April 19, 2012 Skörbjugg Men gott är de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 19, 2012 Dela Inlagd April 19, 2012 Proteinshake Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 19, 2012 Dela Inlagd April 19, 2012 Ett par Highland Park till hockeyn, gillar inte Brynäs men vilka j**la skott han har! Hatten av för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 19, 2012 Dela Inlagd April 19, 2012 Just nu dricker jag Pripps Blå med nytt motiv på burken.. Gött är det iaf och med ett Bajen klipp så blir det komplett.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Eftersom jag klev av jobbveckan inatt så är det här som min fredag och just nu hinkar jag Tjeckbärs. Ska snart över till grannen för lite obligatorisk samkväm och efter att ha lyssnat på samma gaggande för femtielfte gången i ett par timmar så brukar jag ledsna och gå hem.. Så när jag kommer hem lite halvrund under fötterna så brukar jag sitta framför datorn och plöja Youtube och det finns väl viss risk för att det dyker upp någon lista framåt småtimmarna igen Men just nu lyssnar jag på George Thorogood, bästa tolkningen av Jonny B. Good Den där pöjken såg jag får en helvetes massa år sedan i Brixham! Lever karln? Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Med tanke på kortet jag precis såg som Mait lagt ut så var jag tvungen att ta mig en falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu