Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1933

Tog just en jäger.Men måste ila åstad för att köpa lite öl innan bolaget stänger,vissa tider PASSAR MAN. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Jag tror jag ska leta upp en gammal kompis, Capten Morgan brukar vara en så vän på fredagskvällen, allt för att bota förkylningen som inte vill ge sig.

Köpte en nyhet på Ålandsbåten, Capten Morgan ljus, så vi får se hur den smakar sig idag.

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag gillar bildtexter :great:

Denna bild kräver ingen text :)

Så det blir ingen :surprised:

post-5641-0-52948500-1325996727.jpg

Underbart Ketianach de va ett h emellan :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Kaffe. Skall hämta tjejen från jobbet om en stund

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

MickeSurin...nääää,,nu blir man avis.sitter här med en simpel Norrlands Guld.o inget annat finns. :nono:

Dela på andra sajter

MickeSurin...nääää,,nu blir man avis.sitter här med en simpel Norrlands Guld.o inget annat finns. :nono:

Norrlands guld är ju inte det sämsta, då kan du ju i alla fall "vara dig själv för en liten stund" :17:

Dela på andra sajter

Efter några stora öl på AW så varvar man ner med ett par glas Gnarly Head framför Farsan på tv och Mpr

Ändrades av mackan33
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Raketbränsle med tjockolja och Kalixlöjrom! :crazy::thumbsup::_russian:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Idag har jag sjunkit väldigt lågt

Småknattar med norrlandspiss, nää inget gott

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Eftersom jag klev av jobbveckan inatt så är det här som min fredag och just nu hinkar jag Tjeckbärs. Ska snart över till grannen för lite obligatorisk samkväm och efter att ha lyssnat på samma gaggande för femtielfte gången i ett par timmar så brukar jag ledsna och gå hem.. Så när jag kommer hem lite halvrund under fötterna så brukar jag sitta framför datorn och plöja Youtube och det finns väl viss risk för att det dyker upp någon lista framåt småtimmarna igen :rotfl::bag:

Men just nu lyssnar jag på George Thorogood, bästa tolkningen av Jonny B. Good :)

Dela på andra sajter

Jo det blir bra det knasfan, är också ledig imorrn, kikar på en fin hockey å dricker norrlands åvatten till

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Falcon export till hockeyn

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Skörbjugg

Men gott är de :)

Dela på andra sajter

Ett par Highland Park till hockeyn, gillar inte Brynäs men vilka j**la skott han har! Hatten av för det.

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Just nu dricker jag Pripps Blå med nytt motiv på burken.. Gött är det iaf och med ett Bajen klipp så blir det komplett.. :)

Dela på andra sajter

Eftersom jag klev av jobbveckan inatt så är det här som min fredag och just nu hinkar jag Tjeckbärs. Ska snart över till grannen för lite obligatorisk samkväm och efter att ha lyssnat på samma gaggande för femtielfte gången i ett par timmar så brukar jag ledsna och gå hem.. Så när jag kommer hem lite halvrund under fötterna så brukar jag sitta framför datorn och plöja Youtube och det finns väl viss risk för att det dyker upp någon lista framåt småtimmarna igen :rotfl::bag:

Men just nu lyssnar jag på George Thorogood, bästa tolkningen av Jonny B. Good :)

Den där pöjken såg jag får en helvetes massa år sedan i Brixham!

Lever karln?

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Med tanke på kortet jag precis såg som Mait lagt ut så var jag tvungen att ta mig en falcon export :14:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...