Peolito Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 Ardbeg Inn och en Wisby stout Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 En kall efter den jobbiga installationen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 På Zumen och njuter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 UPS kom med en låda whisky idag, skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 2 timmar sedan, skrev M33: En kall efter den jobbiga installationen. Finöl, jo man tackar! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 27 minuter sedan, skrev ellim63: Finöl, jo man tackar! 👍 Stressreducerare när det är FHC-FBK… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 1 timme sedan, skrev M33: Stressreducerare när det är FHC-FBK… FHC-FBK...Du måste vara lättstressad, dessa versaler tillsammans har jag aldrig hört talas om!?😴 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 En GT nere vid beachen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 denna dricker jag just nu. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 En go bira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Leif GW kom och hälsade på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 18 timmar sedan, skrev rolba: Jag har alltid undrat vem den där måtta är som alla vill att man ska dricka med? Nåväl om han kom förbi så skulle han få en surfarbira med magmedicin! Kunde inte tro att jag skulle få en altanbira till men som tur är hade jag fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 15 minuter sedan, skrev Peolito: Leif GW kom och hälsade på. Vad tycker du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Inget Zummen idag, men en Franziskaner slinker ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 59 minuter sedan, skrev M33: Vad tycker du? Gott rödtjut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Det blir godare med garring varje gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Bra pris på stor stark enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Slut på all fin whisky, den här är så där. Den 9 november ska jag in på coloskopi så det här blir min sista virre fram till svaret på undersökningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 1 timme sedan, skrev MickeN: Slut på all fin whisky, den här är så där. Den 9 november ska jag in på coloskopi så det här blir min sista virre fram till svaret på undersökningen. Den är helt ok iaf tillsammans med en cigarr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Kosken och Smakar ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 Då var man törstig igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 En riktigt ful burk, riktigt coolt glas och rätt hyfsad öl. Numera bryggs de Hoegaarden man köper i Thailand i Vietnam men känns som att de gör det lika bra som Van der Belgien. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 Spännande match mot Frölunda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu