rolba Inlagd Oktober 2, 2021 Dela Inlagd Oktober 2, 2021 Hockeybira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 2, 2021 Dela Inlagd Oktober 2, 2021 Massa år sedan jag drack en vete öl..så dax, å den är fan ta mej helt okej 😃... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 2, 2021 Dela Inlagd Oktober 2, 2021 Paulaner Dunkel, servetten fungerar jävligt bra som kylare. Stället är också coolt "Texaco". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 2, 2021 Dela Inlagd Oktober 2, 2021 (ändrad) Ni får de 2 senaste i ett bräde, setat och druckit ljuslager i 7 dagar så är detta nästan som att ruska tupp 😉 Så hit kommer jag mera, har ju bara 17 dagar kvar. Ändrades Oktober 2, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 2, 2021 Dela Inlagd Oktober 2, 2021 4 minuter sedan, skrev 65Selander: Ni får de 2 senaste i ett bräde, setat och druckit ljuslager i 7 dagar så är detta nästan som att ruska tupp 😉 Så hit kommer jag mera, har ju bara 17 dagar kvar. Sitta och ruska tupp och hinka bira och grogg hmmmmm. Bada pool och hänga med killarna i poolbaren låter tråkigt. Finns det inga brudar? På beach eller poolen. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 2, 2021 Dela Inlagd Oktober 2, 2021 Skål för en skön vinst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 2, 2021 Dela Inlagd Oktober 2, 2021 On 9/30/2021 at 5:09 PM, rolba said: Tror det blir ett jäkla liv om de börjar spela nakna. 30 minutes ago, Stoneys said: Sitta och ruska tupp och hinka bira och grogg hmmmmm. Bada pool och hänga med killarna i poolbaren låter tråkigt. Finns det inga brudar? På beach eller poolen. Det finns men varje brud åtföljs utav en pitbull, så man törs ju inte fota. För något år sedan här så lånade en jänkare min mobil och skulle smygfota en brud jag tyckte så jävla bra ut, tyvärr så var blixten på. Blev kaos, men det slutade med att vakterna separerade oss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 2, 2021 Dela Inlagd Oktober 2, 2021 1 timme sedan, skrev 65Selander: Det finns men varje brud åtföljs utav en pitbull, så man törs ju inte fota. För något år sedan här så lånade en jänkare min mobil och skulle smygfota en brud jag tyckte så jävla bra ut, tyvärr så var blixten på. Blev kaos, men det slutade med att vakterna separerade oss Betala pitbull sitt pris,och parka han på en bar. Betala sen bruden sitt pris och ha kul så länge pengarna räcker. Enkelt läge världen över. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 2, 2021 Dela Inlagd Oktober 2, 2021 4 minutes ago, Stoneys said: Betala pitbull sitt pris,och parka han på en bar. Betala sen bruden sitt pris och ha kul så länge pengarna räcker. Enkelt läge världen över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 2, 2021 Dela Inlagd Oktober 2, 2021 Ånyo en omgruppering. Nu Spansk öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 2, 2021 Dela Inlagd Oktober 2, 2021 Nu fick man en som man blev tårögd över, några vet att jag är med Erdinger fanclub å få en i ett krus här nere som inte är ett ölställe 😍😍😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 16 timmar sedan, skrev 65Selander: Det finns men varje brud åtföljs utav en pitbull, så man törs ju inte fota. För något år sedan här så lånade en jänkare min mobil och skulle smygfota en brud jag tyckte så jävla bra ut, tyvärr så var blixten på. Blev kaos, men det slutade med att vakterna separerade oss Du sänkte väl pitbullen 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 Svettig fotbollsmatch mellan råttorna och Djurgården. Får lugna nerverna med 65% rom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 20 timmar sedan, skrev M33: Skål för en skön vinst! God gin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 18 timmar sedan, skrev 65Selander: Nu fick man en som man blev tårögd över, några vet att jag är med Erdinger fanclub å få en i ett krus här nere som inte är ett ölställe 😍😍😍 Du väcker gamla minnen! Världens godaste veteöl drack jag i Erding (97) på bryggeriet. Det vattnas i mun. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 Bloody Caesar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 Pastis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 (ändrad) Dubbelpost Ändrades Oktober 3, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 4, 2021 Dela Inlagd Oktober 4, 2021 JW Gold Label Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 4, 2021 Dela Inlagd Oktober 4, 2021 Efter en hård dag på bomullsfälten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 4, 2021 Dela Inlagd Oktober 4, 2021 Manlig drink 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 4, 2021 Dela Inlagd Oktober 4, 2021 Hörde jag lill-lördag....? Nää, jag hörde nog fel..... Nåväl, det är för sent nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 4, 2021 Dela Inlagd Oktober 4, 2021 18 minuter sedan, skrev 65Selander: Manlig drink 😉 Snabba brillor i kombo med den drinken, och jag hade gissat att din bränna hade varit mer mot kolsvart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 4, 2021 Dela Inlagd Oktober 4, 2021 1 hour ago, M33 said: Snabba brillor i kombo med den drinken, och jag hade gissat att din bränna hade varit mer mot kolsvart. Jag blir grisröd och brillorna är snabbare än mig just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 4, 2021 Dela Inlagd Oktober 4, 2021 18 timmar sedan, skrev 65Selander: JW Gold Label Har du dialysapparat med dig Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu