Tallviking Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Kaffe & Ramlösa Dä Ni Gubbs!!!! Låter INTE som en god blandning !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Du kan ju inte försröra ramlösan med äcklig whiskey Jag e inte riktigt säker, men är inte Scotch & Soda en av dom vanligaste drinkarna ? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Jag e inte riktigt säker, men är inte Scotch & Soda en av dom vanligaste drinkarna ? Det är det säkert.. Men inte fan lär det vara smak av granatäpple i dom drinkarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 hehe ja det va ju ungefär det jag menade... Men som du vet nöden har ingen lag... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Hmm vet inte Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Haha har Mait tagit fram ölkopparna?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Jag e inte riktigt säker, men är inte Scotch & Soda en av dom vanligaste drinkarna ? soda vs ramlösa=same same but diferent Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Mmm jag vet jag lyckades hitta RIKTIG soda i Torsdags men det va bara småflaskor och dom tog slut jäkligt fort.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 (ändrad) Haha har Mait tagit fram ölkopparna?? Japp Vi kör lite dolt. Men nu blev det säääkert en sommarlätt sprite eller nått Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Ändrades April 8, 2012 av Ducce Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Ein glas weiss wein bitte weiss wein? vad är det för något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 sigtuna easter ale samt en smälleröds herr bengtssons besk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Lapin.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Konjak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 maiestads old ox.fantastiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Napa Smith Organic IPA "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Melleruds Vårpilsner. En pilsner som smakar just så som en pilsner ska. Ingredienser: vatten, kornmalt och humle. Alk 4,8 Vol% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Kranvatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Är så jäkla förkyld så en hink med Jäger skulle nog behövas Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Jäger hjälper mot allt!Rätta meducinen.. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Efter en 6 km öken vandring till Lotus med svetten rinnandes så fanns det inget annat val än att besöka 7/11 på hemvägen. Nu sitter man hemma här med en kall LEO och njuter...mmmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Chang i sängen, härligt att vara lat ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 en kall Chag medans jag väntar på att min köttfäörs skall tina så att jag kan gör svenska köttbullar.,,mums...med potatismos,,,mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 ÅTER IGEN!!! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 En falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu