Wangthong Inlagd September 24, 2021 Dela Inlagd September 24, 2021 29 minuter sedan, skrev Tallviking: "Navy strength" Riktiga grejor men jag föredrar blå och gula flaskorna av Härnö gin. Idag är ju krutet inkapslat så det duger för mig med de blå och gula flaskorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 24, 2021 Dela Inlagd September 24, 2021 43 minuter sedan, skrev M33: Provsmakar en, för mig, ny gin. Tur man inte har några tågresor inplanerade idag.... Var den god? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 24, 2021 Dela Inlagd September 24, 2021 12 minuter sedan, skrev Peolito: Var den god? Nä, inte i kombination med FT blå. Skall testa med Britvic senare. Nu får jag varva ner med Hof en stund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd September 24, 2021 Dela Inlagd September 24, 2021 51 minuter sedan, skrev Peolito: Var den god? Den blir svårare att blanda när den blir så stark, tycker jag. Den gula eller blå tycker jag om att dricka utan utblandning. Skulle man blanda dessa lite så fungerar FT bra, men fungerar sämre till navy strength. Därför föredrar jag gul o blå. Sedan tycker en del att man kan blanda andra intressanta saker med Härnö svart, men jag dricker så gott som bara GT så jag har aldrig provat någon annan drink med den svarta ginen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 24, 2021 Dela Inlagd September 24, 2021 (ändrad) 25 minuter sedan, skrev Wangthong: Den blir svårare att blanda när den blir så stark, tycker jag. Den gula eller blå tycker jag om att dricka utan utblandning. Skulle man blanda dessa lite så fungerar FT bra, men fungerar sämre till navy strength. Därför föredrar jag gul o blå. Sedan tycker en del att man kan blanda andra intressanta saker med Härnö svart, men jag dricker så gott som bara GT så jag har aldrig provat någon annan drink med den svarta ginen. Gul var bättre. Gul & Blå var jeans. Nästa test får bli Britvic. Men 3x10cl 57% på en fredag iklädd soffkostym kan leda till ett oväntat intresse av att svamla så… spänn fast er! Ändrades September 24, 2021 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 24, 2021 Dela Inlagd September 24, 2021 44 minuter sedan, skrev M33: Gul var bättre. Gul & Blå var jeans. Nästa test får bli Britvic. Men 3x10cl 57% på en fredag iklädd soffkostym kan leda till ett oväntat intresse av att svamla så… spänn fast er! Fan vad du super.......🤣 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 24, 2021 Dela Inlagd September 24, 2021 Precis nyss, skrev B747: Fan vad du super.......🤣 För en timid och måttlig kan det se så ut. Men du borstar väl tänderna i starkare än detta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 24, 2021 Dela Inlagd September 24, 2021 1 minut sedan, skrev B747: Fan vad du super.......🤣 Tack för senast min gode Mackan👍 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 24, 2021 Dela Inlagd September 24, 2021 1 minut sedan, skrev M33: För en timid och måttlig kan det se så ut. Men du borstar väl tänderna i starkare än detta? KORREKT!!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 24, 2021 Dela Inlagd September 24, 2021 6 minuter sedan, skrev B747: Tack för senast min gode Mackan👍 Tack själv Clirre 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 24, 2021 Dela Inlagd September 24, 2021 Bäst i test! Imorgon testar vi hjälpmedel mot bakrus. Häng med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 24, 2021 Dela Inlagd September 24, 2021 Ett tips på vägen är att köra ett par glas vitt. I mitt fall chardonnay på 87%. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd September 25, 2021 Dela Inlagd September 25, 2021 Att sitta i karantän på en öjävel får aldrig bli en ursäkt till att enbart dricka fulöl. Jag lånade en cykel och ställde in Google Maps på närmaste Villa Market och nu känner jag hur kvaliteten fyller min lekamen. Om någon timme är det dock dags att traska längs stranden till någon av de många bambubarerna där Sandlådefolket dricker sina Singha och Leo; ändå kul med lite sällskap. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 25, 2021 Dela Inlagd September 25, 2021 Holländskt regnvatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd September 25, 2021 Dela Inlagd September 25, 2021 Golftävling på gång...måste man se till att värma upp ordentligt. Restaurangkillarna har bartömning också 😁🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 25, 2021 Dela Inlagd September 25, 2021 En liten stänkare "Ricard", hon är ju iaf över 1200. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd September 25, 2021 Dela Inlagd September 25, 2021 Nu snackar vi klassisk Bangkoknomenklatura; Saengsom-Coke, jordnötter och en jävla höna i bakgrunden. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 25, 2021 Dela Inlagd September 25, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 25, 2021 Dela Inlagd September 25, 2021 30 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Häll ölen på tallriken så får du maltsoppa 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 25, 2021 Dela Inlagd September 25, 2021 (ändrad) . Ändrades September 25, 2021 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 25, 2021 Dela Inlagd September 25, 2021 Franskt urinprov... Skumpa är inte min grej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 25, 2021 Dela Inlagd September 25, 2021 Mjukstartar idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 25, 2021 Dela Inlagd September 25, 2021 De första ale som jag smakade i Sverige var: Bishops fingers, Kilkennys och Spitfire. Nu är Spitfire på tillfälligt sortiment på bolaget. Bara att njuta medan man kan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 25, 2021 Dela Inlagd September 25, 2021 Battleaxe en best bitter går ner utan motstånd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 25, 2021 Dela Inlagd September 25, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu