rolba Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 2 minuter sedan, skrev B747: Detta är väl nästan grund för livstids utvisning? En kvarting Special och en Trocadero var fredag och lördagsdieten som 16-17-åring. Blev bara nostalgisk. Ber om ursäkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 22 timmar sedan, skrev Fredman: Det blir svårt att jobba upp en fredagsfeeling imorgon men mycket gott blev det! Synd bara att du hade så lite att välja på........ PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 Börjar bli mörkt å kallt på farstubron! Får nog bygga in den innan snön kommer!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Favoritdottern bjöd på en sån härom helgen... köpte några såna..väldigt lättdrucket, bara så ni vet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 6 timmar sedan, skrev ellim63: Favoritdottern bjöd på en sån härom helgen... köpte några såna..väldigt lättdrucket, bara så ni vet! Mumsig den där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Drog en Bolt till Kallhäll, riktigt förortspub. Och då passar en Norrland, man smälter in i gänget 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 När man går ner för att betala gårdagens nota och stället inte har öppnat får man ta plan B. B som i Budvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 38 minuter sedan, skrev 65Selander: Drog en Bolt till Kallhäll, riktigt förortspub. Och då passar en Norrland, man smälter in i gänget 😉 Ja du då har man sjunkit till botten 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Sitter vid Bishops på Vasagatan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Såg att @Surin P3varit inblandad i världens största whiskeyflaska. Jag var inte inblandad i nedanstående flaska och den är väldigt långt ifrån världens största, men ändå hyfsat stor. Inget jag skulle köpa men en kul gåva som jag skänker vidare till någon kusin i byn med taskig ölsmak 😉 Istället blev det en ny bekantskap från UK, helt OK trots den lite fåniga burken. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Värmer upp inför matchen med en Hofbräu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Äntligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 En lördag utan Paulaner känns inte rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Plockat svamp hela dagen och somna i soffan sedan. Måste borsta upp mig. En god Westalle trots sina ynka 4,8 procent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Världens bästa mörka veteöl, om ni frågar mig. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Ljus lager från Holland med twist kork. 5,0% helt ok, minus på kvantitet endast 25 cl. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Fitt IP-TV strejkar ingen sport på tv. Tröstar mig med en mjuk och go bourbon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 4 minuter sedan, skrev Peolito: Fitt IP-TV strejkar ingen sport på tv. Tröstar mig med en mjuk och go bourbon. Prova hesgoal på datorn, ingen registrering bara klicka på. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Kukko, smakade bra. 4,7%. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 12, 2021 Dela Inlagd September 12, 2021 kaffe, med sandwich Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 12, 2021 Dela Inlagd September 12, 2021 Njuter av DIFs målkalas mot Brajen med en battelaxe. En god best bitter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 12, 2021 Dela Inlagd September 12, 2021 En Norrland i väntan på båten skall gå. Blir några dagar i Tallin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 12, 2021 Dela Inlagd September 12, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 12, 2021 Dela Inlagd September 12, 2021 Viru Valge till firrarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 12, 2021 Dela Inlagd September 12, 2021 Firar Djurgårdens kross av Brajen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu