rolba Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 Måndagsbira Kan jag bjuda oväntade besökare på @Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 Intressant. På baksidan Full-Bodied ALE På framsidan Marmalade PORTER Förvirrade? Läs vidare under bilden! Marmelad hade jag listat ut att det inte var, men...... Efter provsmakning skulle jag vilja påstå att det är en av de godare chocolate stout jag drukit. Antar att jag skulle påstå att det var en milk stout med smak av choklad och lite dragning åt kaffe. Den har väldigt lite gluten innehåll och den verkar inte innehålla något åt mjölkhållet så den är definitivt inte en milk stout. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 Så förbannat gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 Idag 8 september är det Internationella Läskunnighetsdagen så se till att unna er en läsk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 9, 2021 Dela Inlagd September 9, 2021 Det blir svårt att jobba upp en fredagsfeeling imorgon men mycket gott blev det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 9, 2021 Dela Inlagd September 9, 2021 20 minuter sedan, skrev Fredman: Det blir svårt att jobba upp en fredagsfeeling imorgon men mycket gott blev det! Lite som Jackie Chan i följande lilla videoklipp! Själv tar jag ett par ljusa lager! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 9 timmar sedan, skrev Fredman: Det blir svårt att jobba upp en fredagsfeeling imorgon men mycket gott blev det! Det var inget dåligt utbud! Bemärkelsedag kanske? Jag har aldrig mer än 1 flaska sprit hemma, max 2. Om det inte skall firas något förstås. Som tur är finns det alltid något att fira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 On 2021-09-08 at 21:32, skrev goli006: Så förbannat gott Cigarr kanske hade passat till? 😉 Sambuca har jag inte druckit sedan jag var 20 bast och var hemma hos en polare i Nacka. Vi skulle ut på stan och han bjussade på ett glas. Har inte druckit det sedan dess. Inte för att jag inte uppskattade det, har bara inte blivit av. Björn hette han. Mycket snäll kille, som tyvärr tog sitt liv ett år senare. Han var några år äldre än jag. 😪 Får väl skaffa en flaska, om inte annat så för att hedra minnet av honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Det var inget dåligt utbud! Bemärkelsedag kanske? Jag har aldrig mer än 1 flaska sprit hemma, max 2. Om det inte skall firas något förstås. Som tur är finns det alltid något att fira. Tro det eller ej men det var faktiskt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 4 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Cigarr kanske hade passat till? 😉 Sambuca har jag inte druckit sedan jag var 20 bast och var hemma hos en polare i Nacka. Vi skulle ut på stan och han bjussade på ett glas. Har inte druckit det sedan dess. Inte för att jag inte uppskattade det, har bara inte blivit av. Björn hette han. Mycket snäll kille, som tyvärr tog sitt liv ett år senare. Han var några år äldre än jag. 😪 Får väl skaffa en flaska, om inte annat så för att hedra minnet av honom. Får väl bli så ikväll då. Jag gör som jag blir tillsagd i just detta specifika fall 😄🥃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 Bubbel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 GT Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 Paulaner, någon förvånad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 Missade Zumen pga arbete. Tröstar mig med en primator som räckte i 3 minuter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 Lite blandat, i olika miljöer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 19 minuter sedan, skrev Peolito: Missade Zumen pga arbete. Tröstar mig med en primator som räckte i 3 minuter. Blev lite orolig att du blivit nykterist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 11 minuter sedan, skrev Enis: enis Ser spännande ut, god? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 4 minuter sedan, skrev Fredman: Ser spännande ut, god? mumsig... värmer gott /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 Godaste kaffe jag någonsin druckit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 En Norrland och på andra sidan gatan ligger byns kyrka med Jesus på korset skymtar i fönstret...🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 En kvälls rökare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 Till Sambucan idag då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 On 2021-09-05 at 14:48, skrev rolba: Detta är väl nästan grund för livstids utvisning? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 En liten virre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu