husse Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Nu såå, är det färdigkört för idag, nu ska V75:an firas med en rejäl virre Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Jag undrar varför en sketen Explorersup ser så läcker ut bara för att den serveras i spetsglas Flaskan må vara Explorer men innehållet bestod av hederligt hemkok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Flaskan må vara Explorer men innehållet bestod av hederligt hemkok :thumbsup: Ser iaf sketagott ut Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik T Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Mariestads påskbryggd. Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 rörkrökarvirre Lord Culvert rinner nerför strupen, och i örona ljuder detta Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Odin svarar på Gorocco's dator... Tjohooo, livet leker å Whiskyn flödar i Hemfosa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 (ändrad) Baccardi cherry å fruktsoda smakar sådär men vad fsn gör man om det inte finns annat att tillgå i ett pintglas å där rök halva flaskan direkt, kanske mn ska ta mindre glas, ähh vafan lika bra å köra som det är Ändrades April 7, 2012 av Forden34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Odin svarar på Gorocco's dator... Tjohooo, livet leker å Whiskyn flödar i Hemfosa... Glad påsk på er och skål Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Elaka kycklingen(påskmust och vodka )gärna avslagen must så vodkasmaken framträder bättre eventuellt med en skiva färila korv på kanten glad påsk från glada hudik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Falcon export och funderar på vad grabbarna gör i hemforsa Men jag tror att dom sitter och planerar inför vinterviken Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 hermkört & cooollla? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Elaka kycklingen(påskmust och vodka )gärna avslagen must så vodkasmaken framträder bättre eventuellt med en skiva färila korv på kanten glad påsk från glada hudik Av det du räknade upp så var det bara korven jag fastnande för! Färila korv från Delins är en delikatess! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 (ändrad) Mer Brännevin !? & skit e de? Hi Hi Ändrades April 7, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Av det du räknade upp så var det bara korven jag fastnande för! Färila korv från Delins är en delikatess! Finns Delins Chark kvar? det va några år sedan man va där uppe vid gamla Siljahotellet, kommer inte ihåg va det hette Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Finns Delins Chark kvar? det va några år sedan man va där uppe vid gamla Siljahotellet, kommer inte ihåg va det hette Nya ägare men samma recept Ett stående stopp varje vid varje resa upp till fjällen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Mer Brännevin !? & skit e de? Hi Hi Jag hittade en skånsk rackare, från en annan ålandsbåt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 OP och Melleruds vårpilsner. Bild kommer när jag nyktrat till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Jag hittade en skånsk rackare, från en annan ålandsbåt 2-fingrars wiskey har man hört talas om Men 1-fingers Skåne Men det såg väldigt gott ut Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Ramlösa granatäpple Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 CHANG.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Yeakk det hade jag i wirren ett tag igår... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Yeakk det hade jag i wirren ett tag igår... Du kan ju inte försröra ramlösan med äcklig whiskey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Du kan ju inte försröra ramlösan med äcklig whiskey Jag håller helt och hållet med . Hade Odin ingen sprit hemma ? Förstöra ramlösan med wirre Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Kaffe & Ramlösa Dä Ni Gubbs!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Kaffe & Ramlösa Dä Ni Gubbs!!!! Jaja, men de är ju röd dag även imorrn så det finns väl risk för att det blir något starkare framåt kvällen ?????????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu