måne Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Hej på er, en go lördag! Sitter på utsidan huset och smuttar på Världens bästa öl, för er förtappade inom ölkultur kan jag informera att Världens bästa öl heter LEO Ser väl härligt ut Ingen snö och kyla.. Ha en gör go lördag! Och ett stulet ölglas ajabaja Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 En GT Och Hägendas glas,du ÄR en riktig livsnjutare Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Och ett stulet ölglas ajabaja Mvh Måne Hej Måne, Icke sa Nicke.. Ärligt ihopdruckit i Singapore, dom hade en drive om man drack x öl så fick man ett glas. Kommer faktiskt inte ihåg hur många öl man behövde dricka, men fick två glas. Varav det ena gick isönder från HRC till hotellet Samma drive ett antal gånger i Kuala Lumpur också, där man en gång i tiden var stamgäst med "eget" glas och bord Ha en go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Och Hägendas glas,du ÄR en riktig livsnjutare Mvh Måne Den glassen e helt fantastisk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 En nyanländ Chang Classic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 En nyanländ Chang Classic Lyckost chockli Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Öl. "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 En nyanländ Chang Classic Jasså leverantören har anländt nu då får man gratulera, hoppas allt blir till fullo underbart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Spetsad glögg tillsammans m frugan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Fanta... Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 En stor mugg med Blossa starkvinsglögg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Hällde upp en rejäl whisky. Tysklandsimporterad Famous grouse. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Rekar lite inför julen med lite julöl en kandidat är st peters winter ale från st peters brewery Annars kan jag ju rekomendera falcon julöl lite tråkig och lätt blaskig men den är ju inte så jättesöt och kommer att funka hyfsat falcon har ju slutat med gammelbryggden ni vet den där svarta flaskan med kapsylöppnare hängande i en tråd på halsen? som fanns i på nittiotalet den var också ett årgångsöl och smakade perfekt till jul. annars kan jag rekommendera Beer lao Dark till julbordet för er som är i Thailand borde vara lätt att få tag på och så passar nog mycket bra till svensk julmat. Förresten nån som kan rekommendera ett gott vin till blodpudding? Rekar lite inför julen med lite julöl en kandidat är st peters winter ale från st peters brewery Annars kan jag ju rekomendera falcon julöl lite tråkig och lätt blaskig men den är ju inte så jättesöt och kommer att funka hyfsat falcon har ju slutat med gammelbryggden ni vet den där svarta flaskan med kapsylöppnare hängande i en tråd på halsen? som fanns i på nittiotalet den var också ett årgångsöl och smakade perfekt till jul. annars kan jag rekommendera Beer lao Dark till julbordet för er som är i Thailand borde vara lätt att få tag på och så passar nog mycket bra till svensk julmat. Förresten nån som kan rekommendera ett gott vin till blodpudding? Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 11, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=gsD2zdaWkfs Ett par clirr å lite go musik När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 En nyanländ Chang Classic Ta väl hand om din vän Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Ja du Clion.bättre dansmusik får man leta efter...Vikingarna var i en klass för sig.jag o frugan var på "sista dansen" då vi bor i Arvika.synd bara att inte Anders Erixon på trummor fick vara med om detta...han dog ju hastigt nåra år tidigare.kände honom o han var en riktig go person.alltid glad.efter att Anders gått bort var det inte samma Vikingarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Cola Zero. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 En Calvados framför brasan efter middagen. Kunde varit värre. Till filmen kan det mycket väl bli lite läppjande på eller annan belgisk Leffe Blond. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 För Mycket! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 falcon,tuborg,heiniken, senare nåt som heter mummelman, är väl nån snikvariant på jäger tror jag, skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Allt med alkohol,(nästan) men nu är det pilsner som slinker ner.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
elikswe Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 (ändrad) Seven giraffes http://www.systembol...=0&SokStrangar= Land Storbritannien Distrikt Storbritannien Alkoholhalt 5,1 % Färg Mörk, gul färg. Doft Nyanserad, humlearomatisk doft med inslag av aprikos, apelsin, honung, bröd och fläder. Smak Nyanserad, humlearomatisk smak med tydlig beska, inslag av aprikos, honung, bröd, fläder och apelsinskal. Användning Serveras vid 11-13°C som till smakrik husmanskost, eller som sällskapsdryck. Säkert inget som man får stor respekt från att dricka men det var 100% godkänt. Ändrades December 11, 2010 av elikswe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Seven giraffes http://www.systembol...=0&SokStrangar= Land Storbritannien Distrikt Storbritannien Alkoholhalt 5,1 % Färg Mörk, gul färg. Doft Nyanserad, humlearomatisk doft med inslag av aprikos, apelsin, honung, bröd och fläder. Smak Nyanserad, humlearomatisk smak med tydlig beska, inslag av aprikos, honung, bröd, fläder och apelsinskal. Användning Serveras vid 11-13°C som till smakrik husmanskost, eller som sällskapsdryck. Säkert inget som man får stor respekt från att dricka men det var 100% godkänt. Vadårå den är ju supermumsish "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
elikswe Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Det finns alltid en "öl-provare" som kommer ur buskaget om man postar om öl på internet. Om man vidhåller att man endast dricker skiten och är nöjd med det så slipper man bli utmanad till att post battla om vilken öl som ger mest cred att dricka. Funkar bra på jobbet med har jag märkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Natascha Vodka i Rio de Janiero Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu