ellim63 Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 51 minuter sedan, skrev Issanbonde: Ja du mille.. in på torget i morgon igen!@!@ Gumman din vore rik om hon sålde 50% av vad ni odlar!😉🙂😉🍓 Har ni kantareller i morgon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 35 minuter sedan, skrev ellim63: Har ni kantareller i morgon? Nej!!!!! Men det finns hos andra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 Har ju dambesök hemma i södern så en liten musöppnare är ju aldrig fel... Gardo & Morris Sauvignon Blanc från Marlborough, Nya Zeeland. Dä sa va gött att leva annars kan e kvetta... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 1 minut sedan, skrev MaiChai: Har ju dambesök hemma i södern så en liten musöppnare är ju aldrig fel... Gardo & Morris Sauvignon Blanc från Marlborough, Nya Zeeland. Dä sa va gött att leva annars kan e kvetta... Nya Zeeländska vita viner är aldrig fel. Fruktiga och lättdruckna lite läskande. 👍😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev Rillex: Nya Zeeländska vita viner är aldrig fel. Fruktiga och lättdruckna lite läskande. 👍😉 Jag är en sucker för dem, har man en kiwi sauvignon blanc i kylen är man alltid rätt på det. Tror aldrig jag hittat en enda av dessa kiwi viner som inte varit bra? Ändrades Augusti 13, 2021 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 9 minuter sedan, skrev Rillex: Nya Zeeländska vita viner är aldrig fel. Fruktiga och lättdruckna lite läskande. 👍😉 3 minuter sedan, skrev MaiChai: Jag är en sucker för dem, har man en kiwi sauvignon blanc i kylen är man alltid rätt på det. Tror aldrig jag hittat en enda av dessa kiwi viner som inte varit bra? Läskande var ordet..Underbart!💞🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 En riktigt bra Belgisk ale som jag aldrig hittat här tidigare. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Atom: En riktigt bra Belgisk ale som jag aldrig hittat här tidigare. Har inte sett i Sverige heller. Nu är jag ingen belgarexpert men brukar prova när jag ser nån jag inte provat tidigare. Ändrat har visst druckit i Sverige. Skaplig! Blev sugen på en av mina egna belgare. Ändrades Augusti 14, 2021 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 27 minuter sedan, skrev Wangthong: Har inte sett i Sverige heller. Nu är jag ingen belgarexpert men brukar prova när jag ser nån jag inte provat tidigare. Ändrat har visst druckit i Sverige. Skaplig! Blev sugen på en av mina egna belgare. Min belgare har blivit så dålig nu att jag fick skölja ner den med en Twisted Thistle. Smakade hyfsat för ett halvår sedan. Har fyra flaskor kvar nu som jag får slänga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 1 hour ago, Wangthong said: Har inte sett i Sverige heller. Nu är jag ingen belgarexpert men brukar prova när jag ser nån jag inte provat tidigare. Ändrat har visst druckit i Sverige. Skaplig! Blev sugen på en av mina egna belgare. Öl är ett stort intresse; var jag än åker så provar jag alltid det lokala sortimentet och hittar jag en ny öl på Tops, så köper jag den oavsett pris. Med sprit är det annorlunda; självklart uppskattar jag en bra single malt eller en fancy GT på en schysst bar. Inget jag skulle lägga pengar på hemma dock. Hittade i veckan en gammal, billig, gin som Farsan köpte när han var här senast. Kommer ihåg att det blev rätt risiga GT så för att piffa upp det så köpte jag lite Naam manaow på 7 idag. Jag vet att det finns många GT-fetischister på forumet; det ska vara gin gjord av enarmade analfabeter från Birmingham, tonic från en hydda i Tierp, gurka från Norges Nordkalott och svartpeppar från en kolchos i Kazakstan; allt serverat i ett handblåst glas av en 104-åring från Uleåborg. Så vart det inte riktigt här, men väl så gott om du frågar mig 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 (ändrad) En Belgian white wheat beer från Maine. Thunderstruck med Springsteen, Eddie Vedder Från Pearl Jam och Tom Morello från bl.a. Audioslave. Funkar utmärkt en mulen lördagseftermiddag. Ändrades Augusti 14, 2021 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 En granne hade varit på loppis och köpte då dessa till min bar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 Tja.Hamnade på den lokala thaien i gängse ordning.Man är full av överraskningar hehe. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 Precis nyss, skrev B747: Tja.Hamnade på den lokala thaien i gängse ordning.Man är full av överraskningar hehe. Fylltratt som man är.🍺 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 4 minuter sedan, skrev B747: Fylltratt som man är.🍺 Skål till en fylltratt från en fylltratt! 😀🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 Fylltrattar är vi allihopa. Smuttar på en Negroni. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
larsin Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 En skum tjeck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 Tack för att vi finns, och tack för finbubblet! @månemed fru! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 Japansk whisky, italienskt kaffe och svensk choklad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev ellim63: Tack för att vi finns, och tack för finbubblet! @månemed fru! 💕 Kan ej se någon gul änka!!😎 Ändrades Augusti 14, 2021 av Issanbonde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 Enis special nr 2!!! Huba snart sovtime!!🤪🤯🍺🍹 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu