Abercrombie Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Staropramen på Pitchers i Borlänge med ATG Live från The Meadowlands. Life is good! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 6 minuter sedan, skrev Abercrombie: Staropramen på Pitchers i Borlänge med ATG Live från The Meadowlands. Life is good! Borlänge... Min hemstad, jag är uppvuxen i Skräddarbacken/Jax... Men det var innan Jax blev Mogadiscu.. Kanske är vi bekanta eller kanske till och med buksvågrar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Rom i regnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 7 minuter sedan, skrev falukorven: Borlänge... Min hemstad, jag är uppvuxen i Skräddarbacken/Jax... Men det var innan Jax blev Mogadiscu.. Kanske är vi bekanta eller kanske till och med buksvågrar? Tjena! Min storebror bor här med sin familj, hans fru är från Romme. Det är möjligt att ni är buksvågrar men det är inget jag skulle önska någon, inte ens statsministern... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 16 minuter sedan, skrev Abercrombie: Tjena! Min storebror bor här med sin familj, hans fru är från Romme. Det är möjligt att ni är buksvågrar men det är inget jag skulle önska någon, inte ens statsministern... Romme, där hängde jag mycket när jag var liten hos farmor.. Hoppas att jag inte är bukis med din borsa då.. Låter inget vidare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 8, 2021 Dela Inlagd Augusti 8, 2021 Råparty till 0400 i Visby. Skräna och skråla. När vi gräver guld, måndag tisdag onsdag, repeat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 8, 2021 Dela Inlagd Augusti 8, 2021 Vedklyvarbira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 9, 2021 Dela Inlagd Augusti 9, 2021 Såg en mygga och så tyckte jag att jag kände ett regnstänk. Då får man gå in och ta en läsk. Det är sen gammalt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 11, 2021 Dela Inlagd Augusti 11, 2021 Då va ställer testat 2 ggr inte speciellt hänförd denna gång heller. Men en burgare 🍔 och en bira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 11, 2021 Dela Inlagd Augusti 11, 2021 På promenaden hemåt från Liljeholmen ligger ju Nickys synd att bara passera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 11, 2021 Dela Inlagd Augusti 11, 2021 Fick bli en Dalwhinnie single malt måste ju få trösta sig när man är åter i ekorrhjulet det här med att jobba borde vara förbjudet 😡😠🤬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 12, 2021 Dela Inlagd Augusti 12, 2021 Fylltratten tar en öl med utsikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 12, 2021 Dela Inlagd Augusti 12, 2021 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Fredman: Fylltratten tar en öl med utsikt. Fullers brukar skriva på etiketten att deras öl "made using the clean water from the river Thames". Är osäker om det var just ordet clean, kan varit en annorlunda formulering med liknande betydelse. Står det fortfarande på etiketten? Fantastisk utsikt har du mycket rätt i. Färgsättningen på etiketten passar så jäkla bra med bakgrunden. Ändrades Augusti 12, 2021 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 12 timmar sedan, skrev Fredman: Fylltratten tar en öl med utsikt. God bira din fylltratt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 11 timmar sedan, skrev Wangthong: Fullers brukar skriva på etiketten att deras öl "made using the clean water from the river Thames". Är osäker om det var just ordet clean, kan varit en annorlunda formulering med liknande betydelse. Står det fortfarande på etiketten? Fantastisk utsikt har du mycket rätt i. Färgsättningen på etiketten passar så jäkla bra med bakgrunden. Kanske tar vattnet uppströms? Eller skojar bara brittisk humor är lite knepig, men inte så knepig som tyskarnas. I Tyskland finns det en tv serie Der tatortreninger som är en komediserie om en saneringsfirma som har som specialitet att städa upp brotts och olycksplatser när polisen är klar. https://m.imdb.com/title/tt2147995/ Dricker? Kaffe så klart smakar fint så här på morgonkvisten. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 På Zumen och ölar. Sveper en sommaröl från Rossdorfer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 Nu en lantbier från Ebenfelder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 Avrundar med en Schlenkerla kreusen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 6 minuter sedan, skrev Peolito: Avrundar med en Schlenkerla kreusen. Avrundar?Tycker du verkar runda på för fullt PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 Efter en tuff arbetsdag med 5 timmar bilkörning och 1.5 timmes jobb. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 36 minuter sedan, skrev B747: Avrundar?Tycker du verkar runda på för fullt Man säger ju bara så! För att klara sig från massor med nya inlägg, avrundar han lite fint! 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 Arbetsvecka slut. Då, om någon gång, har man väl gjort sig förtjänt av en kall pilsner. Avnjuter den med kompisarna, en hel och en halv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 En för lilla maggen och en för yrseln.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 50 minuter sedan, skrev ellim63: En för lilla maggen och en för yrseln.. 😄 skiter i magen satsar på yrslen🍺😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 Ja du mille.. in på torget i morgon igen!@!@ Gumman din vore rik om hon sålde 50% av vad ni odlar!😉🙂😉🍓 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu