B747 Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 30 minuter sedan, skrev Peolito: Dags för c vitaminer i form av en limoncello. Bra där broder att du tänker på din hälsa för en gångs skull🤩Själv kör jag gummans vita vin för omväxling. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 1 minut sedan, skrev B747: Bra där broder att du tänker på din hälsa för en gångs skull🤩Själv kör jag gummans vita vin för omväxling. Är du portad på bolaget nu igen??? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 Precis nyss, skrev hamnoi: Är du portad på bolaget nu igen??? DÖM INTE ANDRA EFTER DIG SJÄLV. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 (ändrad) En för mig ny Rum Ändrades Augusti 6, 2021 av goli006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 1 timme sedan, skrev B747: Bra där broder att du tänker på din hälsa för en gångs skull🤩Själv kör jag gummans vita vin för omväxling. Vita blodkroppar behöver man fylla på ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 En sommarvete från Östersund får avsluta sex dagars passet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 En veteöl jag inte hittat i Bangkok på många månader. Vad ska jag med pomelon till? Om det är så coolt att stoppa en gurkskiva i en GT borde det vara minst lika coolt med en skiva pomelo i vodkacolan som kommer framåt kvällen. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 O'Learys i Borlänge är mycket större och finare än i Örebro... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Börjar ladda inför travet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Idag finns det grädde 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Sådärja fixat nya bromsbelägg på min cykel. Efter provade jag en annan suröl eftersom jag är så som person. Bättre än den röda igår. Riktigt sur och lättdrucken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 @Löwenbräu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 25 minuter sedan, skrev 65Selander: @Löwenbräu Tänk åka dit på fredag om tågen är igång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Äntligen, får va lite försiktig vad man lägger ut om moraltanten kollar in här. Lätt hänt att man blir kallad fylltratt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 (ändrad) Dö trist väder och ölen tog slut och hungrig vart lokala indiern i Aspudden som får råda bot på det med både mat och öl. stället så där tomt och murrigt som får en att trivas extra bra. Ändrades Augusti 7, 2021 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Blaskar på innan fotbollen på Retro/Kungsholmen (HBK-MFF) Alltid gott om MFFare där. Hellen riktigt god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Erdinger kristall, bra att lämna bort jästfällningen ibland. På 70-talet när jag jobba på en mink och rävfarm blanda vi jäst i maten åt rävhanarna i parningstiderna. Dom blev på det som bara den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Börjar med en GT för att slippa malarian. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 En Aperol Spritz på balkongen där jag har tillbringat hela dagen med lite olika drycker 🥃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Kör på med en lonkero strong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 En hygglig sunköl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Den här värmer i regnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Tung dag, men nu börjar det ordna till sig 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Östersund inte helt fel ute. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 3 timmar sedan, skrev MickeN: Äntligen, får va lite försiktig vad man lägger ut om moraltanten kollar in här. Lätt hänt att man blir kallad fylltratt. Kom bara ihåg att jag är no 1 enligt BTTs överman Pinocchio. Har någon sett en bild från honom någon gång? Kanske kraschad hårddisk även där! 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu