Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

3 timmar sedan, skrev Wangthong:

Ölstund på altan efter lunch.

20210804_125620.thumb.jpg.f58e19f21fcba1f68f77c10f4a084617.jpg

En grymt god öl.......Det är himmelriket att dricka denna ur ölkranen på Bishops i Umeå.(Stamstället)

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

• Svar 41,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4286

• B747

2364

• MickeN

2052

• Enis

1997

6 minuter sedan, skrev B747:

En grymt god öl.......Det är himmelriket att dricka denna ur ölkranen på Bishops i Umeå.(Stamstället)

Trodde vi skulle kunna träffas där över en Twisted. Sedan jag flyttat från Umeå till Sundsvall brukar jag vara uppe i Skellefteå och jobba emellanåt. Sundsvall är utan Twisted på Bishops dessutom har systemet slutat med den i ordinarie sortiment. Beställer någon gång. Annars har jag fått nöja mig med de gånger Bishops haft i Skellefteå och Umeå. Har även funnits på några ställen söderut. Har gjort stopp för AW i Umeå när jag åkt hem på torsdagar. Går i pension nu i september hade tänkt vara mera i Thailand då. Så då blir man ändå utan Twisted. Skål!!!

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Wangthong:

Trodde vi skulle kunna träffas där över en Twisted. Sedan jag flyttat från Umeå till Sundsvall brukar jag vara uppe i Skellefteå och jobba emellanåt. Sundsvall är utan Twisted på Bishops dessutom har systemet slutat med den i ordinarie sortiment. Beställer någon gång. Annars har jag fått nöja mig med de gånger Bishops haft i Skellefteå och Umeå. Har även funnits på några ställen söderut. Har gjort stopp för AW i Umeå när jag åkt hem på torsdagar. Går i pension nu i september hade tänkt vara mera i Thailand då. Så då blir man ändå utan Twisted. Skål!!!

Skål:great:

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev B747:

Är du en sån stammis så du ligger under kranen o dricker, det var som fan😱 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev hamnoi:

Är du en sån stammis så du ligger under kranen o dricker, det var som fan😱 

Bengan är stammis på alla ölschapp

Måne

Dela på andra sajter

Efter en dag i Trosa med barn o barnbarn och ett skitkul störtregn, blev det .......

IMG_20210804_160325__01.thumb.jpg.65abf98cfcda0087df3a15c7e7c1ab0a.jpg

En värdig avslutning vid sjöboden!

IMG_20210804_232839.thumb.jpg.229fa83d1e91539b39ada55e4eed1c71.jpg

//S

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

25 minutes ago, ellim63 said:

Latte i Karlskoga .. fantastiskt gott!

DSC_3679.thumb.JPG.eadd62469b2046565f7da93553ec248f.JPG

Karlskoga med 350 000st trafiklysen :-)

Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev 65Selander:

Karlskoga med 350 000st trafiklysen :-)

Och 

Ett gäng rondeller... 😄 

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Peolito:

Damfotboll tarvar starka drycker.

D53C52BC-A1CE-4F74-8AD4-E14B5C9AC714.jpeg

Sitter själv ”utanför” panget där de visar sparkabolltävlingen där damfotbollen visas lika intressant som att se en nymålad vägg att torka.

Herrarnas kan ju man ju ha ett vist visuellt intresse av att titta på🤣🍺🤣

Dela på andra sajter

En Buffalo Trace! Buffalo Trace är den enda sprittillverkaren som jag har besökt hittills. Har dock varit på Carlsberg i Köpenhamn och Becks i Bremen.  

Jag har inte varit utanför min hemkommun sedan jag var i Thailand senast. Februari 2020! Imorgon ska jag åka och övernatta och jag känner mig därför som ett barn på julafton inför denna resa. Jag ska åka till: - Borlänge!

20210806_174559.jpg

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Rillex:

Sitter själv ”utanför” panget där de visar sparkabolltävlingen där damfotbollen visas lika intressant som att se en nymålad vägg att torka.

Herrarnas kan ju man ju ha ett vist visuellt intresse av att titta på🤣🍺🤣

Kan du precisera mer utförligt min gode Rillex😃Vi har ju träffats på V-götaträffen för inte så längesedan men ingen var väl nykter...he he.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...