B747 Inlagd Augusti 4, 2021 Dela Inlagd Augusti 4, 2021 3 timmar sedan, skrev Wangthong: Ölstund på altan efter lunch. En grymt god öl.......Det är himmelriket att dricka denna ur ölkranen på Bishops i Umeå.(Stamstället) PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 4, 2021 Dela Inlagd Augusti 4, 2021 1 minut sedan, skrev B747: dricka denna ur ölkranen 😂🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 4, 2021 Dela Inlagd Augusti 4, 2021 6 minuter sedan, skrev B747: En grymt god öl.......Det är himmelriket att dricka denna ur ölkranen på Bishops i Umeå.(Stamstället) Trodde vi skulle kunna träffas där över en Twisted. Sedan jag flyttat från Umeå till Sundsvall brukar jag vara uppe i Skellefteå och jobba emellanåt. Sundsvall är utan Twisted på Bishops dessutom har systemet slutat med den i ordinarie sortiment. Beställer någon gång. Annars har jag fått nöja mig med de gånger Bishops haft i Skellefteå och Umeå. Har även funnits på några ställen söderut. Har gjort stopp för AW i Umeå när jag åkt hem på torsdagar. Går i pension nu i september hade tänkt vara mera i Thailand då. Så då blir man ändå utan Twisted. Skål!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 4, 2021 Dela Inlagd Augusti 4, 2021 2 minuter sedan, skrev Wangthong: Trodde vi skulle kunna träffas där över en Twisted. Sedan jag flyttat från Umeå till Sundsvall brukar jag vara uppe i Skellefteå och jobba emellanåt. Sundsvall är utan Twisted på Bishops dessutom har systemet slutat med den i ordinarie sortiment. Beställer någon gång. Annars har jag fått nöja mig med de gånger Bishops haft i Skellefteå och Umeå. Har även funnits på några ställen söderut. Har gjort stopp för AW i Umeå när jag åkt hem på torsdagar. Går i pension nu i september hade tänkt vara mera i Thailand då. Så då blir man ändå utan Twisted. Skål!!! Skål PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 4, 2021 Dela Inlagd Augusti 4, 2021 En väldigt ljus lager. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 4, 2021 Dela Inlagd Augusti 4, 2021 2 timmar sedan, skrev B747: En grymt god öl.......Det är himmelriket att dricka denna ur ölkranen på Bishops i Umeå.(Stamstället) Är du en sån stammis så du ligger under kranen o dricker, det var som fan😱 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 4, 2021 Dela Inlagd Augusti 4, 2021 2 timmar sedan, skrev hamnoi: Är du en sån stammis så du ligger under kranen o dricker, det var som fan😱 Bengan är stammis på alla ölschapp Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Augusti 4, 2021 Dela Inlagd Augusti 4, 2021 Efter en dag i Trosa med barn o barnbarn och ett skitkul störtregn, blev det ....... En värdig avslutning vid sjöboden! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 5, 2021 Dela Inlagd Augusti 5, 2021 En lunchöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 5, 2021 Dela Inlagd Augusti 5, 2021 Latte i Karlskoga .. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 5, 2021 Dela Inlagd Augusti 5, 2021 25 minutes ago, ellim63 said: Latte i Karlskoga .. fantastiskt gott! Karlskoga med 350 000st trafiklysen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 5, 2021 Dela Inlagd Augusti 5, 2021 56 minuter sedan, skrev 65Selander: Karlskoga med 350 000st trafiklysen Och Ett gäng rondeller... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 5, 2021 Dela Inlagd Augusti 5, 2021 Firar Damernas Fotboll Start kl 14,00(inte 04,00)👍😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2021 Dela Inlagd Augusti 5, 2021 lite spetsad läsk enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 5, 2021 Dela Inlagd Augusti 5, 2021 MOV_3685.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 Helg och snart semester då ska man vara glad iofs mest alltid glad.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 Damfotboll tarvar starka drycker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 Precis nyss, skrev Peolito: Damfotboll tarvar starka drycker. Sitter själv ”utanför” panget där de visar sparkabolltävlingen där damfotbollen visas lika intressant som att se en nymålad vägg att torka. Herrarnas kan ju man ju ha ett vist visuellt intresse av att titta på🤣🍺🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 Belönar mig med en öl till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 Men sur öl! ska det vara en sån färg? Men röda läppar är alltid läcker 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 En Buffalo Trace! Buffalo Trace är den enda sprittillverkaren som jag har besökt hittills. Har dock varit på Carlsberg i Köpenhamn och Becks i Bremen. Jag har inte varit utanför min hemkommun sedan jag var i Thailand senast. Februari 2020! Imorgon ska jag åka och övernatta och jag känner mig därför som ett barn på julafton inför denna resa. Jag ska åka till: - Borlänge! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 En Norrland eller två är aldrig fel 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 Vill vara mig slälv en stund🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 3 timmar sedan, skrev Rillex: Sitter själv ”utanför” panget där de visar sparkabolltävlingen där damfotbollen visas lika intressant som att se en nymålad vägg att torka. Herrarnas kan ju man ju ha ett vist visuellt intresse av att titta på🤣🍺🤣 Kan du precisera mer utförligt min gode Rillex😃Vi har ju träffats på V-götaträffen för inte så längesedan men ingen var väl nykter...he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 Dags för c vitaminer i form av en limoncello. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu