Avregistrerad clion Inlagd April 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2012 Möcke Afrika i familjen nu så här inför Påsk.Darlingen beställde Rötjutet Svarfot Och jag tog Negerttjutet Zambualla När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Mariestad. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 grogg "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Förvisso, men du dricker ju bara Falcon export... Prova åtminstone Bayersk nån gång... Deal. Men du kan väl som man säger i Älvdalen Lyss'n å gambel'n å djäär no eller. Eller?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Bytte nyss till Sofiero Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Bytte nyss till Sofiero Har du ingen där som kan försvara dej?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Har du ingen där som kan försvara dej?? Jag byter hela tiden. Det blir en Mariestad snart tror jag,eller något annat gott Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
realdexter Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Ingefärste med lime o honung.. Bra mot förkylning.. Snart blir det annat.. Sent from my galaxy tab 10.1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stuhre Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 (ändrad) Grogg! Blev trött på ölen Trevlig kväll Ändrades April 5, 2012 av stuhre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Ingefärste med lime o honung.. Bra mot förkylning.. Snart blir det annat.. Sent from my galaxy tab 10.1 Några whiskey är bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 (ändrad) Grogg! Blev trött på ölen Trevlig kväll Det hänger ett körsbär där Då är det en cocktail Ändrades April 5, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Det hänger ett körsbär där Då är det en cocktail Missa inte flyget imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Missa inte flyget imorgon Lungt, gumman har koll “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Jävla skitdag för mig det här när jag ska ställa om dygnet efter nattveckan.. Lite bärs och bra musik hjälper.. http://www.youtube.com/watch?v=uO_Go9GCZPo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Sangsom :17: # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Seger vin, gult och svart ska det va Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Seger vin, gult och svart ska det va Precis b-tung, heja vårat kära Häcken! ;-) Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 (ändrad) Några koppar gott te i väntan att frun slår upp sina vackra ögon. Ändrades April 6, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Vitt vin Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 fALCON eXPORT hICK. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Kaffe i ett regnigt Hemfosa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 (ändrad) Kaffe i ett regnigt Hemfosa. Jag ser vi har lika danna kaffebryggare dricker kaffe med ägg macka idag Ändrades April 6, 2012 av nalle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Jag ser vi har lika danna kaffebryggare dricker kaffe med ägg macka idag En kanonbryggare, brygger många koppar på en väldig snabb hastighet. Nu avkalkad efter vinterns äventyr i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Precis b-tung, heja vårat kära Häcken! ;-) Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Lol...det blir inte många supar på ett år Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
#84 Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 En Norrlands Guld är inte fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu