Chrille Columbus Inlagd Juni 4, 2021 Dela Inlagd Juni 4, 2021 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 4, 2021 Dela Inlagd Juni 4, 2021 (ändrad) 1 timme sedan, skrev C-dude: Farsta där den e inköpt hade nåra på hyllan o jag e faan tyvärr inte tillräckligt långt bort. C;D Hökis vs Bangkok ….. Låt mig tänka lite 🤔….. Mjaaaaa lutar lite åt det andra en fredag dvs Bangkok… (ett annat år kanske)….. Ändrades Juni 4, 2021 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 En av världens tre bästa weissbier, i mitt tycke. Funkar oväntat bra i den outhärdliga hettan vi genomlider just nu. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 49 minuter sedan, skrev Atom: En av världens tre bästa weissbier, i mitt tycke. Funkar oväntat bra i den outhärdliga hettan vi genomlider just nu. Bra bärs! En gammal favorit som brukade avnjutas på lokalhaket Moldau. Nu har stället blivit så populärt att det är nån typ av turistattraktion (bra för Moldau, kasst för lokala ölare som jag....). Nu får man släpa sig bort under bron istället för en Paulaner. Inte riktigt samma sak, men funkar oxå🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 28 minutes ago, frogfish said: Bra bärs! En gammal favorit som brukade avnjutas på lokalhaket Moldau. Nu har stället blivit så populärt att det är nån typ av turistattraktion (bra för Moldau, kasst för lokala ölare som jag....). Nu får man släpa sig bort under bron istället för en Paulaner. Inte riktigt samma sak, men funkar oxå🍻 Riktigt bra, fan vet om inte den mörka varianten är ännu bättre och de brukar inte falla mig på läppen. Alltid kul med bärs (eller annat) som man har en relation till. Har för mig att jag berättade tidigare, när Franzikaner dök upp på Tops, att min relation går tillbaka till 97-98 när jag precis börjat jobba och ganska omedelbart skickades till Asien en vecka eller två varje månad. På den tiden räckte det med typ två Asienresor i ekonomiklass så var man EuroGold eller vad nu SAS kallade det. Som osnuten 26-åring kändes det oerhört luxuöst att glida in på Lufthansas lounge i Frankfurt och där var det Franzikaner på fat och varmkorv i bröd som gällde; när man som jag är från Tibro och det var gratis så kunde man se fram mot denna upplevelse en hel vecka 😉. Denna öl är dock ännu bättre och den öl som fick mig att falla för IPA, en annan vacker story 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 Idag är det Schöfferhofer som slinker ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 2 timmar sedan, skrev Atom: En av världens tre bästa weissbier, i mitt tycke. Funkar oväntat bra i den outhärdliga hettan vi genomlider just nu. Jag gillar Kaiserdom när jag i Thailand. Gillar att den är ljus och mild i värmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 Grannen bjöd in mig på en klassiker som har gjort en negativ klassresa. Den lanserades som en premiumöl men har prissänkts till en price fighter. Hur som så smakade den jävligt bra efter att ha gnott på båten i några timmar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 Polsk stänkare med bira tillsammans med en polare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 1 timme sedan, skrev Fredman: Grannen bjöd in mig på en klassiker som har gjort en negativ klassresa. Den lanserades som en premiumöl men har prissänkts till en price fighter. Hur som så smakade den jävligt bra efter att ha gnott på båten i några timmar. Ikväll så kanske det blir biff med potatissallad men jag hade inget rödvin hemma panik bara att dra till sysyemet klockan 14.40 sog och betalade när ridån gick ner 😓 hur det gick för resten av kön har jag inte koll på. Nåja det slank ner några Pripps Blå i kotgen också😋. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 Whiskey i "skärgården" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
larsin Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 (ändrad) En mörk tysk slank ner. Ändrades Juni 5, 2021 av larsin Ingen bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
larsin Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 Denna tysk slank ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 Behöver c vitamin så det får bli en limoncello. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 Den första är gudomlig go..gillar simpla Falcon mer å mer...skål gubbar 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 En saftig kvälls GT med Gin från Revsund i Jämtland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 7, 2021 Dela Inlagd Juni 7, 2021 On 6/5/2021 at 1:01 PM, MickeN said: Idag är det Schöfferhofer som slinker ner. Där brukar jag också trycka mina "Schöffer" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 7, 2021 Dela Inlagd Juni 7, 2021 Nu börjar det styra upp sig🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 10, 2021 Dela Inlagd Juni 10, 2021 Det här fina vädret kräver en god öl eller två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 10, 2021 Dela Inlagd Juni 10, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 11, 2021 Dela Inlagd Juni 11, 2021 Ice cappuccino Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 11, 2021 Dela Inlagd Juni 11, 2021 Fredagslunchölen blir en gårdsöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 11, 2021 Dela Inlagd Juni 11, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 11, 2021 Dela Inlagd Juni 11, 2021 En repris från igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 11, 2021 Dela Inlagd Juni 11, 2021 Polen vs Kanada! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu