samet Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 Diverse... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 Hände inget, spegeln juger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 Ett par utan spooncreek å stefan5300 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 Choklad på jobbet, orka inte starta tvn. Dags att gå hem om ca 90 minuter. En eftermiddag, kväll med övertid på röd dag = lite klirr i stadskassa. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 (ändrad) En riktig god kaffegök a,, la min farfar,,, stark som f@n....😃 Kom även o tänka på. Kommer ihåg när min farmor fyllde 95 , Kaffegök som vanligt efter tårtan . Hällde upp en liten en i kaffekoppen till farmor , Då sa farmor , Jag e så gammal så jag kan säga stopp när du häller upp. Kommer aldrig glömma den kommentaren... (Ta hand om er där ute i etern ) Ändrades Maj 21, 2020 av wavis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 Det var tydligen någon Jesusdag i Sverige igår och då ska ni givetvis ha klämdag idag; slöa jävlar. Ingen ringde in på Teammötet klockan 15 min tid så då tog jag helg. Många Faranger vurmar för Beer Lao; nästan lika tråkig som en Leo är nog mitt omdöme. Tur vi flyttar hem till Bangkok nästa helg så jag kan bränna av lagret av riktiga öl imorgon. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 (ändrad) En underbar öl på Underbar Brygga. Ändrades Maj 23, 2020 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 En del gubbar eftersläcker... jag klev av redan inatt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 Allt för söt för min smak. Tur att man har lite salt tilltugg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 (ändrad) 50 minuter sedan, skrev samet: En del gubbar eftersläcker... jag klev av redan inatt... Hamnoi och Mackan fortsätter förstår jag.Och vem av dom klev du av hehe. Ändrades Maj 22, 2020 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 12 minuter sedan, skrev Fredman: Allt för söt för min smak. Tur att man har lite salt tilltugg. Nä den var inte god Betyg på denna: lättdrucken... som att ta ett glas kallt vatten 😂 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 1 minut sedan, skrev Enis: Nä den var inte god Betyg på denna: lättdrucken... som att ta ett glas kallt vatten 😂 enis Ojdå, det är farligt. Dricka öl som vatten, många öl snabbt och bli kanon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 Den här var heller inget vidare, men räddades upp av en svart knapp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 Sitter med dead mans hand i glaset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 Det här är inte en vanlig syn att jag inte har veteöl i glaset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 Min första favorit när jag förstod mig på IPA och frågan är om det inte fortfarande är världens bästa öl. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 23 timmar sedan, skrev Atom: Det var tydligen någon Jesusdag i Sverige igår och då ska ni givetvis ha klämdag idag; slöa jävlar. Ingen ringde in på Teammötet klockan 15 min tid så då tog jag helg. Många Faranger vurmar för Beer Lao; nästan lika tråkig som en Leo är nog mitt omdöme. Tur vi flyttar hem till Bangkok nästa helg så jag kan bränna av lagret av riktiga öl imorgon. Själv tycker jag det blir lite fräschare med is i också.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 16 minutes ago, Rillex said: Själv tycker jag det blir lite fräschare med is i också.... En öl är nästan aldrig dålig och är det dessutom varmt och man gjort något ansträngande kan det absolut aldrig vara fel. Igår var jag ute och cyklade runt risfälten och efter det var även en av mina Heinekenöl från den stora "Corona-lockdown" helt OK. Ibland nästan jag ångrar att jag blev hooked på IPA, efter det så smakar de flesta lager likadant. Nu är det sista hela helgen här i byn så får göra slut på mitt craft-beer lager. Nästa öl till rakning var denna. God men kanske lite för ambitiös för min smak. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 17 timmar sedan, skrev Fredman: Den här var heller inget vidare, men räddades upp av en svart knapp! Då hade jag flyt för en gångs skull. Stod precis och höll i en på bolaget men tänkte nähhh de får va så med det. Blev några kung som får slinka ner ikväll i stället. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 Mätt och belåten annonsen ute på blocket.. Då får man läska sig lite.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 (ändrad) Läskar mig med en SchuppenBoer. Legat på romfat. 10% belgare. Ändrades Maj 23, 2020 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 En GT för den goda smakens skull. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 Frestar på ett vitt från Slovenien. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 3 timmar sedan, skrev Peolito: Läskar mig med en SchuppenBoer. Legat på romfat. 10% belgare. Intressant! Utlåtande? Den finns inte via Bolaget misstänker jag....? Belgoklubben? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu