MickeN Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 10 minuter sedan, skrev Peolito: Aw hemma i soffan. Skickat från min iPhone med Tapatalk En liten jamare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 Först en hemma, och nu lokala[emoji4]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Blev hela 2 innan jag gick på Sängen. Kanske några fler idag Trevlig Helg! Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Tänkte mer på namnet, kanske inte gick fram Ha det bäst, o skål! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 Tänkte mer på namnet, kanske inte gick fram[emoji6] Ha det bäst, o skål!Noterade ditt vitsiga inlägg efter svar, snabb som man är(18 tim).[emoji4]. Man kommer hem och tittar inte ordentligt [emoji50].Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 4 minuter sedan, skrev hamnoi: Tänkte mer på namnet, kanske inte gick fram Ha det bäst, o skål! Kanske räcker med dricka idag för dig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 Kanske räcker med dricka idag för dig...??Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 31 minuter sedan, skrev Tekkor: Kanske räcker med dricka idag för dig... Nämen, Mr förtidspachis tar ton, trevligt! Hur går det, har du fått flytta ur brorsan hus o skaffat eget, eller hänger kronkalle fortfarande över axeln? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 nja dessa och limezest gifte sig inte enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 2 minuter sedan, skrev Enis: nja dessa och limezest gifte sig inte enis Ett tips är att testa ginen ren först, du har ju smaklökar så du kan säkert uppfatta vad den funkar med. Annars, dränk den med Schweppes.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 Lagat mina lunchboxar kvalitetstid helt enkelt.Nya Zeeländska viner är riktigt goda.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 1 timme sedan, skrev M33: Ett tips är att testa ginen ren först, du har ju smaklökar så du kan säkert uppfatta vad den funkar med. Annars, dränk den med Schweppes.... Har tyvärr inte ett dedikerat rum fult med tonic som du 😂😂 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Fin favvoöl tills för 5 år sedan då jag såg ljuset och blev IPA:ist. Första två klunkarna var för jävla goda men sedan kommer en kemisk eftersmak som påminner om narkosmedel. Jaja, inte värre än att jag dricker upp den. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Grabbträff på landet, just nu Marlborough på burk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Liten öl litet glas, blir inte mer än så här idag, mår inte bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Gött är det 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Irish coffeSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Silver Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 En liten öl till, nu kör vi gnägg gnägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 2 timmar sedan, skrev Fredman: Grabbträff på landet, just nu Marlborough på burk! Jag tycker de godaste vita vinerna kommer därifrån... 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 En liten öl till, nu kör vi gnägg gnägg.Mår du bättre nu [emoji3]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 3 minuter sedan, skrev Peolito: Mår du bättre nu Skickat från min iPhone med Tapatalk Nä, tvingar i mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 6 timmar sedan, skrev Atom: Fin favvoöl tills för 5 år sedan då jag såg ljuset och blev IPA:ist. Första två klunkarna var för jävla goda men sedan kommer en kemisk eftersmak som påminner om narkosmedel. Jaja, inte värre än att jag dricker upp den. 😉 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 En japansk stänkare.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 En GT för den goda smakens skull.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 En kall bira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu