Borgmästarens Son Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Vatten men det gjorde jag tyvärr inte igår. ..känns just nu som aldrig mer De är bara ta sig en återställare Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Brmmmmmm, Brmmmmmmm tut tut... hehe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 De är bara ta sig en återställare Nä,fy f-n...inget idag...blir poolen men kanske på lördag man känner suget efter 1 eller 2 öl. Inte 10 eller 15 eller vad det nu blev igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Ja det vågar ja inte skriva Här finns mobbare tyvär Ta det inte så hårt Clirre,jag uttrycker mig lite väl taskigt mot dig.Men jag tycker mig ha läst här att du själv insett att det blivit lite väl mycket alkohol och du sagt att du ska trappa ner,jag tyckte nog bara att det var lite tråkigt att se att du inte verkar ha gjort detta då du sitter mitt på dagen i bilen med vin. Men sorry mannen om jag skrev taskigt,men jag vet att du har en son som är ung och jag själv har levt upp med en far med alkoholproblem... det önskar man ingen annan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Brmmmmmm, Brmmmmmmm tut tut... hehe Ta genast bort r et detta är ett Thaiforum det heter bummmm bummmm för säkerhets skull mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Äkta svenskt kranvatten Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Mjölk... Har vimsat bort en micropizza på fyllan.. Skitsamma, granatäpple mineral dricks just nu.. Och lättmjölk.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Svart kaffe måste hasta iväg i snön igen!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Svart kaffe måste hasta iväg i snön igen!!!!! dra åt h..vte svampjävel Hälsa Oi.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 dra åt h..vte svampjävel Hälsa Oi.. Gå å lägg Dig fyllekaja!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Gå å lägg Dig fyllekaja!!!! Kha Phom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Eftersom det är tidig morgon på jobbet här hemma i Svedala, så blir det en kopp te. Men ikväll blir det busgrogg! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 En Chang på Baan Lotus i Ayutthaya. Trevligt ställe, rekomenderas om det duger med enkelt boende, men det är varmt ca 40 grader nu. må väl Christer Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 (ändrad) I väntan på frun syster barn så bjuder jag fruns syster och mig själv på ett glas rött innan avfärden mot någon trevlig restaurang. Ändrades Mars 9, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Lao Libre varvat med Lao Sodaaa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Trocadero Men jag tror jag går in på en Falcon export snart Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 För en stund sedan, Absolut tillsammans med ett fantastiskt sillbord med olika inläggningar (svenskt fabrikat) och dillstuvad potatis, Leksandsbröd och naturligtvis nedsköljt med Chang! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Sju Sjukommatvåor i sju sjutdörrar på sjukstugan i sjunnestad tillsammans med sju sjuksköterskor!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Eftersom det är tidig morgon på jobbet här hemma i Svedala, så blir det en kopp te. Men ikväll blir det busgrogg! Nu blev det första busgroggen! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 För en stund sedan, Absolut tillsammans med ett fantastiskt sillbord med olika inläggningar (svenskt fabrikat) och dillstuvad potatis, Leksandsbröd och naturligtvis nedsköljt med Chang! Vilka godsaker ni har där ute i buschen, 1 chang tror jag det står kvar i garaget, LEKSAND s bröd naturligtvis å ja kanske nån sillabit kan finnas kvar efter julmaten Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Vilka godsaker ni har där ute i buschen, 1 chang tror jag det står kvar i garaget, LEKSAND s bröd naturligtvis å ja kanske nån sillabit kan finnas kvar efter julmaten Skulle inte Du va barnvakt FulleGubben???Hi HI Trevlig Helg Hälsa Frugan Mvh Svampfan Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Efter en hård arbetsvecka e man faktiskt värd en kall. Hoppas det inte blir nån skottlossning här idag bara. Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Efter en hård arbetsvecka e man faktiskt värd en kall. Hoppas det inte blir nån skottlossning här idag bara. Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Sluta Drick Kabinhora!!! Mvh Svampfan Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Efter en hård arbetsvecka e man faktiskt värd en kall. Hoppas det inte blir nån skottlossning här idag bara. Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Vårkrog/ Vårväderstorget? Jag o Mr Colt kommer snart . Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Ett gott glas rött och lite snacks Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu