Towe Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 Minimjölk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 (ändrad) En kopp te nu innan läggdags men 3 väl kylda Leo blev det tidigare idag på morning night,Bkk Ändrades Mars 6, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 (ändrad) Hittade detta praktiska fyrpack idag... perfekt till Milan- Arsenal Vårens samling består dock av fyra färdigmixade öl. Tre bärnstensfärgade ale och en porter, alla med ett vårlätt anslag, som säkert var uppdraget från SB. Dogma är en öl kryddad med ljunghonung och har en mild, ja, honungsrund doft, utan bryggeriets humledoftande signum. Lite mjödkänsla i munnen med honungsrund sötma med välbalanserad vänlig beska i avslutningen. 5 am Saint är klassisk BrewDog brygd, med massiv humlearom av ananas, passionsfrukt och citrus. Smaken är humlefruktig men strukturen ändå lätt. En uppfriskande fruktig ale att möta våren med. Chaos Theory har bryggeriets alla inslag av humor och ironi. En IPA med maltfokus. Knäckiga kolaaromer får sällskap av jordgubbsfrukt, hur låter det. Bäriga humlearomer i en mästerligt välbalanserad ale som kommer förgylla vårens ölglas. Slutligen Alice Porter, med underrubriken renaissance baltic porter. Inte övermäktigt mättad av rostade aromer. Smaken har en lätt frisk rostad karaktär av kaffe och avslutningen är hyggligt humlebesk. En porter med uppfriskande kvaliteter Ändrades Mars 6, 2012 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 Blev en Falcon till maten idag Är ju hockey på tvn Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 6, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2012 Ja det vågar ja inte skriva Här finns mobbare tyvär När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 Åbro sju komma tvåan. Jävligt god. Du Clion, strunta i dom som klagar, lev ditt liv. Jag gillar iaf dina inlägg. Kom till Vinterviken å visa kärran. Lelle Sent from my HTC Desire using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 5 am saint och alice porter avklarade under de första tre målen denna hallvek... olidligt spännande. zlatan tåfjärta in en tygtrasa i andra "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 Sodastreamcola och tittar på samma match, slut på naglar och en halvlek kvar. Får bli en bytta popcorn till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 7, 2012 Dela Inlagd Mars 7, 2012 GT Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Mars 7, 2012 Dela Inlagd Mars 7, 2012 (ändrad) Just slagit upp mina ljusblå i BKK och då blir det som alltid ett glas vatten innan man kokar sig några koppar te.. Ändrades Mars 7, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Cola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 En stor Chang till frukost Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Löfbergs Lila till morgonkaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Äntligen ledig.. Har varit en jobbig vecka så nu sitter jag hos grannen och återhämtar mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Duu Knasen. Den där grannen du har... E han så jäkla bra för dej, egentligen... Hehe Hare såå jäkla gött kompis Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Äntligen ledig.. Har varit en jobbig vecka så nu sitter jag hos grannen och återhämtar mig Fel, du sitter o varvar ner lite, imorron läser vi här om din återhämtning. Vi har nämligen läst om dina besök hos grannen förut mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Lite skruva i verkstan ikväll, 80 cc moppemotor Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Gjorde misstaget att hälla upp en liden Southern Comfort...fy satan va äckligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Har vart och hämtat de sista av köket idag och skruvat ihop nästan allt så nu är jag fan värd en Falcon export så deså Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Har vart och hämtat de sista av köket idag och skruvat ihop nästan allt så nu är jag fan värd en Falcon export så deså tycker jag absolut/ mille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 wirre i mängder "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 tycker jag absolut/ mille Tackar Jag saknar er på listan till vinterviken den 16 juni! Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Snart dags att göra en clirre video i garaget... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Vatten men det gjorde jag tyvärr inte igår. ..känns just nu som aldrig mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 Snart dags att göra en clirre video i garaget... Ja de tycker jag du ska göra Sen tycker jag även ni ska skriva upp er på listan till vinterviken den 16 juni Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu