Bibben Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Eriksberg Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Eriksberg gillar jag. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 (ändrad) Vi sitter o planerar en kulturresa Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Grymt i Brazil Har ni varit på: Ändrades Februari 24, 2012 av bond1 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 (ändrad) Klockan 23.33 hemma i svedala pimplas det väl pilsner fortfarande men här blir det nog en kopp morgon te. Men sen om 5 timmar tar man sig till Nana för någon öl eller två. Gumman jobbar och sliter så vad skall en annan stackare göra. Ok..en utomhus grill måste inköpas men var? Hör mina hund plågoandar skälla i fjärran.. Ändrades Februari 24, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 1 till hinns nog med Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Jim Beam igen Tobbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Fast nu jä.lar är man på gång. Korkar upp min nyinköpta Glengoyne Singlemalt från Highland. Ganska bra med smak, inte alls frän eller för rökig. Fin eftersmak. Hm, kanske skulle lagt det i whiskytråden. Får göra det vid nästa glas... :-)lyx putte med eller kaeng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 24, 2012 klockan 04.00 dags för frukost alla sover 3 rediga clirr fram me nötterna och 2 glas Leo rapp.fan va gott ja mår.gäller å ösa på för om 2 dar bär det av mot trucken När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 klockan 04.00 dags för frukost alla sover 3 rediga clirr fram me nötterna och 2 glas Leo rapp.fan va gott ja mår.gäller å ösa på för om 2 dar bär det av mot trucken F-n det var tidigt..nä! en annan väntar nog fram till 12 innan man tar sig en pilsner i trevligt sällskap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 25, 2012 F-n det var tidigt..nä! en annan väntar nog fram till 12 innan man tar sig en pilsner i trevligt sällskap Nja gäller å ta vara på changsen.Trevligt sällskap har jag här på mpr när klockan är 4 här så är gubbsen i gång i svedala (22.00) joel och di anndra sover. jag tar min lutare snart 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 25, 2012 Dela Inlagd Februari 25, 2012 Nice med en smutt Ardbeg Ten. Mums Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Februari 25, 2012 Dela Inlagd Februari 25, 2012 Nja gäller å ta vara på changsen.Trevligt sällskap har jag här på mpr när klockan är 4 här så är gubbsen i gång i svedala (22.00) joel och di anndra sover. jag tar min lutare snart 55555 Gäsp,tar mig nog en 15 minutare också.. Jaså! det bär hemåt om 2 dagar,trist!...själv åker jag hem den 2 april och börjar faktiskt så smått längta hem efter 3 månader utan huset och grannarna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Februari 25, 2012 Dela Inlagd Februari 25, 2012 Vodka Cola Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 25, 2012 Dela Inlagd Februari 25, 2012 Knasen & Jag dricker kaffe!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Februari 25, 2012 Dela Inlagd Februari 25, 2012 Kaffe svartare än pucken Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 25, 2012 Dela Inlagd Februari 25, 2012 Kaffe svart som synden i Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 En bira och läsa om Estelle efter jobbet e skön nervarvning! Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 En bira och läsa om Estelle efter jobbet e skön nervarvning! Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Hör av dig nästa gång. Jag har nästan börjat gilla Hisingen nu manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 En bira och läsa om Estelle efter jobbet e skön nervarvning! Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Fyf*n säger jag bara vilket lyx! Själv sitter man på en buss påväg upp til svedjeholmen för att lira lite hockey Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Fyf*n säger jag bara vilket lyx! Själv sitter man på en buss påväg upp til svedjeholmen för att lira lite hockey Jaha, men du blev väl inte tvingad på den bussen? Allt handlar om prioteringar. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Jaha, men du blev väl inte tvingad på den bussen? Allt handlar om prioteringar. Nja jo lite eftersom man får lite betald för den tiden man lägger ner så Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Hör av dig nästa gång. Jag har nästan börjat gilla Hisingen nu Lite oplanerat men då smakar ölen extra gott.Dessutom sittet jag hellre här på Whoopsy än på min kvarterskrog för där e de för mycket skottlossning Finns de nån som inte gillar Hisingen? ;-) Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Hehehehe...rödvin igen kan skylla på att jag försöker bota min trötthet, risighet och den konstanta huvudvärk jag haft i snart 2 veckor!!! Kan säga att rödvinet hjälpt lite Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baksidaa Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Martini Bianco med min blivande fru เขาผู้ที่รัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Har vart hos tandläkarn idag, han sa att en virre är godkänd som meducin, men nej inte mitt i veckan, så det får bli nån öleller 2 i stället Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu