mr chaweng Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Vina Maipo. Mvh Kenthamon Me to, me like, me have big box Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Dag 2 1/2 Då får man vårda kroppen så gott det går. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Ikväll blir det riktigt starkt Ska till storstan imorgon.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Ful öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Kenthamon Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Me to, me like, me have big box Me big box too. Vely happy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Jura Superstition Single Malt.ooohhh det är såå gott! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 För min del så är det uppe i några Beer Chang. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Allt Bloddy Mary GT Nubbe Alkoläsk Beer Chang Snart blir jag nog full. Kul Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 (ändrad) 1 sodawater 1-M-royhassip och en sponsor är vad jag pinat i mig i min plågade kropp idag, men det lutar åt starkvaror lite senare ikväll Ändrades December 5, 2010 av Thaisigge ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Va , kan man bli lullig på en öl Hmm jovisst. stod visst 14% på etiketten... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 8, 2010 Dela Inlagd December 8, 2010 Danske 5,9 igen..å imorrn fyller kompisen 50...undrar just hur detta slutar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 8, 2010 Dela Inlagd December 8, 2010 Ardbeg Chieftain's 12 Years 1998 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 8, 2010 Dela Inlagd December 8, 2010 Ardbeg Chieftain's 12 Years 1998 Den e inte dum. Brukar smutta på en sådan lite då och då Som att suga på en tjärad märling ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 8, 2010 Dela Inlagd December 8, 2010 En vardagsvirre som jag inte har smakat på sen lång tid tillbaks Paddy en Irländsk rackare mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 8, 2010 Dela Inlagd December 8, 2010 Idag dricker jag några norska pils för att små fira att imorgon är sista dagen på jobbet och på Söndag blir det Arlanda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 En iskall chang å balkongen och tittar ner över utsikten ... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Bourbon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nakhon si Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 kvällens första whisky.veckan är slut.inget mer jobb i detta år.Thailand på tisdag.kan bara bli bättre nu...skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Får väl börja med vad man slutade förra helgen med. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Alkohol. Öppnade en Åbro 5,7 och till kvällen blir det nog seriöst drickande Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Börjar lite försiktigt ikväll.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Vodka älskare som man e så måste jag bara rekommendera denna: Russian Standart Gold...så förbannat bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Rom o cola, //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 grundar här med bryggmästarns 5,7% och ska snart cykla över till en flicka från fjärran östern.måhända kan bli bjuden på mer att fukta strupen med. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Ett glas vatten Jourhavande BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu