hamnoi Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Lite kul att hon gör en cover på samma artist som gjort Pattaya låten! Eller är jag ute och reser? Visste inte att du kunde sjunga WT...Go smula. Kan man önska låtar??? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 För möed ;( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Nån annan som tycker Southern Comfort e äckligt? Janis Joplin slutade med det för länge sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2012 Lite djungelvatten + några stänkare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Lite kul att hon gör en cover på samma artist som gjort Pattaya låten! Eller är jag ute och reser? Nej wUThai men Plastic Bertrand skrev låten "Born Francis Deprijck, called "Lou" by his friends Succesful Belgian composer & producer, who had international hits with Viktor Lazlo, Plastic Bertrand and his own groups Lou & The Hollywood Bananas and Two Man Sound. He allegedly performed the vocals on Plastic Bertrand's "Ça plane pour moi" because Plastic didn't make it to the studio the day they were recording it. Recently scored a modest hit, "Pattaya Pattaya", where he's actually living" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 I väntan på att min fru ska komma hem och gratta mig på "Valentine's day" så har jag tjuvstartat med lite irländsk "Tullamore Due" och en svensk choklad-ciggar från Bräutigams. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 I väntan på att min fru ska komma hem och gratta mig på "Valentine's day" så har jag tjuvstartat med lite irländsk "Tullamore Due" och en svensk choklad-ciggar från Bräutigams. Riktig whisky skall drickas i ett riktigt whiskyglas. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Zoegas Skånerost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Kylskåpskall HO2 i Tonicflaska för känslan av att det kunde vara något annat. Bif bild med den obligatoriska slipsen till julölen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Efter några vita veckor kom jag just på att det faktiskt är "lill lördag" och det är accepterat att ta sig en stänkare som alla andra. Så jag botaniserade förrådet. Där fanns ett antal pilsner - vilken tur. Började lite försiktigt med den till höger, det var inte så mycket klös i den. Den till vänster tog vid - och nu behöver jag nog hjälp att hitta till sängen. Tjohej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Kaffe. det är ju dj*vligt smart så här i elfte timmen när bingen kallar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Ramlösa granatäpple Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Ramlösa granatäpple Jag med.. Godaste vattnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Jag med.. Godaste vattnet Helt klart bästa vattnet Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 16, 2012 Dela Inlagd Februari 16, 2012 Helt klart bästa vattnet Mango är fint som fan det med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Februari 16, 2012 Dela Inlagd Februari 16, 2012 Diet coke. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rob Inlagd Februari 16, 2012 Dela Inlagd Februari 16, 2012 Leo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Februari 16, 2012 Dela Inlagd Februari 16, 2012 Renat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Renat Renat vaddå??Diesel bensin finkel? Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Renat vaddå ??Diesel bensin finkel? Absolut renat brännvin är det korrekta namnet på denna Svenska folkdryck... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Absolut renat brännvin är det korrekta namnet på denna Svenska folkdryck... Ja efter för mycket av den varav blir rean natta Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Kaffe och juice Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Vad har ni för kakaoträd där??? Kan berätta att kakaon kommer från tyskland , har levererat åtskilliga lass dit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Helt klart bästa vattnet Nä fy tusan vatten ska smaka vatten he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Absolut renat brännvin är det korrekta namnet på denna Svenska folkdryck... Som smakar finkel he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu