Odin Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 Rätta takter Odin!är du oxå en fåordig norrlänning?Utan procent i blodet. Nää jag pladdrar som f-n, e så att säga utrustad med motormun... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 en zlatopramen, tidigare blev det 2st irish coffe efter att varit ute i det fina vintervädret och om ca 1 timme när köttgrytan är färdig blir det 1 glas amarone eller 2. mvh mille o pin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Här får det bli en köpp Gevalia. inte en droppe alkohol hemma om man inte räknar med rakvattnet /Enis Dags för påfyllning då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 kall chang mmmm....gött För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Sköljer mer Tiffy Dey med Sprite. Hoppas de hjälper mot febern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Ett glas rött slinker ner i strupen just nu Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Tro det eller ej,,men just nu så inmundigar jag en,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,leo ( CHANGEN var slut i butiken, jäkla skit altså ) En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Hej Lille Leo lämnade en skvätt välling kvar i nappflaskan, så jag drack upp den Ha det gött! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Dry Martini på en bar i Aarhus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 En proteindrink Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Smirnoff Ice som sällskap vid nyss gjord tvagning och nu torkning. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 En proteindrink Kärringdricka.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Efter nagra Tiger pa stranden fylls det pa med nagra stora Chang till tittandet av en gammal klassiker, Soldier Blue pa dvd:n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Sliskig Kopparbergs 7.0 när ölen tatt slut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Efter morronvirren blev det en juice och sedan kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 En ny sorts alkoläsk på 5,5 % som en handlare i byn köpt in. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Liptons Te Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Vatten... Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 En iskall Falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 bira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 bira Och de är förmodligen en Carlsberg Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 (ändrad) Och de är förmodligen en Carlsberg Nej tyvärr är i flappeland och det finns inte här men det står en låda på rummet i pattis och väntar he he Ändrades Februari 10, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Nej tyvärr är i flappeland och det finns inte här men det står en låda på rummet i pattis och väntar he he Ok.. Då lär den gå fort när du kommer tillbaka då Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Absolut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Nej tyvärr är i flappeland och det finns inte här men det står en låda på rummet i pattis och väntar he he Sam sip du får väl leta lite så kanske du finner Bilden tagen i Angeles City det fanns bara 3 Carlsberg den dagen sen vart det blask öl. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu