flor Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Kollar på hockey och dricker CHANG bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenta Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Jägermeister och HOF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 (ändrad) Ska hämta Darlingen på jobbet kl 16.00 sen blir det sj för å boka om tågbiljetten till Stockholm på måndag den 13dec (livrädd för att tåget ska krångla) så det blir bara lättöl på julbordet Nä fasiken grabben får köra har bara haft körkort i nån månad så det får bli några stänkare på julbordet Även jag är orolig för att tåget ska krångla,så jag väljer att ta buss till Arlanda och får då vänta där 2h längre.Men hellre det än att riskera försening med SJ Edit glömde tillägga att nu dricks det öl Ändrades December 4, 2010 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 .Men hellre det än att riskera försening med SJ Man riskerar aldrig försening med SJ det e det enda som e säkert vad SJ anbelanger försening garanteras mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Budweiser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Nu laddas det med Special Brew 7,5% i väntan på att fru Chang ska anlända... sen blir det julbord på Ruckmans! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Under helgtjänstgöringen får man hålla sig till halvmesyrer. Men det funkar helt ok eftersom man vet att man om två veckor sitter i värmen med obegränsad tillgång till Chang Classic. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Mariestads Julbrygd idag Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Mariestads Old Ox Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 falcon julöl 3,5 mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bambam Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Bellman 6,0, underskattad öl som jag tycker är helt ok .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Detta hittills med lite blandningar hit och dit, i flaskan längst till höger är det absolut inte Festis i kan jag lova, utan riktigt härtappad Ölandssprit. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Stockholm öl ... Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Lite Hof och lite glögg Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Kenthamon Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 (ändrad) Vina Maipo. Mvh Kenthamon Ändrades December 4, 2010 av Kenthamon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Trappistes Rochefort nr 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Kaffe och jordbubbssaft Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Gevali kaffe, ska iväg och jobba !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Detta hittills med lite blandningar hit och dit, i flaskan längst till höger är det absolut inte Festis i kan jag lova, utan riktigt härtappad Ölandssprit. Med tanke på bilden på din insnöade bostad(husvagn)kan jag nog ha viss förståelse att du har detta arsenal mot kölden och misären Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Med tanke på bilden på din insnöade bostad(husvagn)kan jag nog ha viss förståelse att du har detta arsenal mot kölden och misären Ja du kunde inte ha mera rätt BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Ja du kunde inte ha mera rätt Undrar om inte jag skulle ha haft ganska mycket mer av den där gotländska genevern om jag nu skulle få för mig att övervintra i husvagn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Undrar om inte jag skulle ha haft ganska mycket mer av den där gotländska genevern om jag nu skulle få för mig att övervintra i husvagn Tjena Jih66 Fel,fel,fel, nu var det Öländsk Genever, men den tog ju slut, så jag fick ju fixa en ny genomskinlig fantaflaska från Ölands. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Tjena Jih66 Fel,fel,fel, nu var det Öländsk Genever, men den tog ju slut, så jag fick ju fixa en ny genomskinlig fantaflaska från Ölands. Ajfan jag blandade ihop öarna men den där nya flaskan ser ut att kunna rädda din kväll iallafall.Man lär ju vara 100% taggad på att jobba ihop timmar för en ny thairesa när man möter en insnöad iskall husvagn efter arbetsdagens slut Gjorde ett jobb på Spendrups i Stockholm för många år sedan,kompisen och jag hade lånat en vagn att bo i,det visade sig att värmen i vagnen icke funkade som den skulle.Detta fick vi erfara kl21 på kvällen efter 12h på jobbet och termometern stod på -21c.Det blev en kall natt kan jag lova Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Ajfan jag blandade ihop öarna men den där nya flaskan ser ut att kunna rädda din kväll iallafall.Man lär ju vara 100% taggad på att jobba ihop timmar för en ny thairesa när man möter en insnöad iskall husvagn efter arbetsdagens slut Gjorde ett jobb på Spendrups i Stockholm för många år sedan,kompisen och jag hade lånat en vagn att bo i,det visade sig att värmen i vagnen icke funkade som den skulle.Detta fick vi erfara kl21 på kvällen efter 12h på jobbet och termometern stod på -21c.Det blev en kall natt kan jag lova Här i taikonvagnen fungerar värmen fint, sitter i fillsingarna och bara njuter. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Dag 2 1/2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu