Borgmästarens Son Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Det ska jag åxå, med betoning på lite...hehe Låter bra de... Själv så ska jag stå och hänga på en spade och lägga lite markisolering. Men planeringen är att de blir afterwork ca 13:00 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Just nu bälgar jag i mig det andra glaset rödvin av okänd sort. (det är frugan som korkade upp för min skull och hon har snällt serverat mig och hennes bror Tann ikväll.) Här firas det nämligen, för jag har varit och röntgat knät idag och pratat med ortopedläkaren som opererade mitt brutna lårben i somras. Vi kom fram till att jag ska operera bort spikarna i knät om ca 2 månader. Ha det bra, här känns det toppen! SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Bowmore Surf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Vana Tallinn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 En stor rackabajsare efter en beredskapsvecka med många utryckningar. Inte fått sovit en hel natt men många komptimmar att ta ut för en resa till LOS blev det “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Stockholm 5,3 Skål Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Hej Kaffe.. Lite för mycket kanske, redan 4 koppar och klockan är bara 08:28 Ha en gör bra helg! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Hustrun meddelade.. att idag kommer jag hem tidigt. Jag klädde upp mig i min sexiga hemma dress,, Vid 5 snåret,,,, försenad..jag gick till 7/11 och köpte 4 chiang... Vid 7 snåret försenad... jag gick till 7/11 i badtofflor och linne och köpte ytterligare 4 st chiang... Nu är kl 8,, och ölen är slut...ingen hustru i antågande,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 3, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2012 Jag har funnit en ny vän hos min granne Sent from Finspång using a brevduva Rövslickere När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Rövslickere Sa röven. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Hustrun meddelade.. att idag kommer jag hem tidigt. Jag klädde upp mig i min sexiga hemma dress,, Vid 5 snåret,,,, försenad..jag gick till 7/11 och köpte 4 chiang... Vid 7 snåret försenad... jag gick till 7/11 i badtofflor och linne och köpte ytterligare 4 st chiang... Nu är kl 8,, och ölen är slut...ingen hustru i antågande,,, Det för bli slut på springet, köp dig ett helrör! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 En Lipovodka efter en inhandling av en ny Sony Tv 32 tum pa Big C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Senaste nytt... hustrun låter meddela att hon ämnar landa om 15 minuter... Jag skall byta linnet och badtofflorna mot sexy. Hon ämnar ta mig ut på restaurang.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Här har det blivit en liten bubblare av känt märke: "Phom Lass Chateau du Bollinger" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Här har det blivit en liten bubblare av känt märke: "Phom Lass Chateau du Bollinger" Ahhhh vilket nummer på bolaget?....kanske beställningsvara? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Senaste nytt... hustrun låter meddela att hon ämnar landa om 15 minuter... Jag skall byta linnet och badtofflorna mot sexy. Hon ämnar ta mig ut på restaurang.... Ska du ha tangastuket eller...blir det skjorta och byxor Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Ett glas rött skål på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Green Eko lager! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Spendrups 5.9 och så spillde jag upp en liten stänkare absolut,så det gör nån verkan i det svinkalla norrland.skål! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Tillbaka från restaurant...uppklädd var jag,,, och åt min sur/söta. Fick dricka en flaska Chang under myndighetsutövning... Därefter hustruns check på klockan ,,hon måste hem och jobba... Jag lyckades dock fånga upp en friflaska Chang ..för hemmabruk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Tillbaka från restaurant...uppklädd var jag,,, och åt min sur/söta. Fick dricka en flaska Chang under myndighetsutövning... Därefter hustruns check på klockan ,,hon måste hem och jobba... Jag lyckades dock fånga upp en friflaska Chang ..för hemmabruk Undrar varför orden "toy boy" dök upp i min hjärna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 (ändrad) Kaffe. 6e vita veckan i rad, ok nästan, för strax 2 veckor sen var jag i Lubeck på en Lördagskväll OCH ledig hela Söndagen , dryga veckan kvar till en LEO eller så, i Sverige. Tur att jag kör bil hem från Tyskland, den blir nog lite tungt lastad vid Border shoppen MVH Tommy Ändrades Februari 3, 2012 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Tungt lastad,förstår inte???Kan du vara lite mer precis! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Rom å cola här nu. Lite måste man smutta på medans man städar huset. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Turkisk peppar shoot får avrunda middagen idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu