SWEDEMAN Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Klöver likör Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Va finns den på box nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Vodka coke på balkongen Man riktigt ser i ögona på tjejen att hon tänker! Undra om hon tänker: - Kommer han någonsin att bry sig om lilla mig lika mycket som han bryr sig om drinken? - Falang kee nok, kan han inte bju mig på något att dricka också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Är det ett tysklandsköp eller kommer man åt den på bolaget? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Vodka coke på balkongen Tycker hon tittar förbi glaset mot de nedre regionerna(har du fillingarna på dig)eller är det bara min längtan som gör sig påmind?? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Är det ett tysklandsköp eller kommer man åt den på bolaget? Denna fick jag av min mor så jag vet ej. Tror den finns på ålandsbåtar. Kolla systemets hemsida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 (ändrad) Va finns den på box nu? Står du för isen på västgötaträffen så står jag för mojiton Spar enbart flaskan som står i barskåpet till dig Ändrades Januari 29, 2012 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Massor av kaffe för att orka hålla sig vaken inatt.börjar jobba 22.00....fy f--n för nattjobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Man riktigt ser i ögona på tjejen att hon tänker! Undra om hon tänker: - Kommer han någonsin att bry sig om lilla mig lika mycket som han bryr sig om drinken? - Falang kee nok, kan han inte bju mig på något att dricka också? Kom precis hem från Walking och fick nästan bära henne, så nog har hon fått drinkar allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lappen1 Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 sitter o dricker värdens starkaste dryck VATTEN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Står du för isen på västgötaträffen så står jag för mojiton Spar enbart flaskan som står i barskåpet till dig Taget,flaskan som i singularis ska du inte ha något själv Skämt åsido så tror jag inte jag druckit sånt där mojjitos nånsin. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Taget,flaskan som i singularis ska du inte ha något själv Skämt åsido så tror jag inte jag druckit sånt där mojjitos nånsin. Nja jag håller mig till riktig dricka Får ta med mig lite skogsblomma från Norrland Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 30, 2012 Dela Inlagd Januari 30, 2012 Nja jag håller mig till riktig dricka Får ta med mig lite skogsblomma från Norrland Låter som en bättre ide än att dricka nån modeläskeblask Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 30, 2012 Dela Inlagd Januari 30, 2012 Låter som en bättre ide än att dricka nån modeläskeblask Haha ja de tycker jag med Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Just nu så går vi in på femte Falcon exporten Undra varför de är så gott med öl för Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Fyllan? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 En Erdinger Weisbier är just halvvägs uppdrucken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 The.. Liptons Earl grey Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 smultronsaft "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Fyllan? Haha nej nej.. Men imorgon så kan de bli en fylla Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 :crazy: Haha nej nej.. Men imorgon så kan de bli en fylla Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Lipton Green Tea för mig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 smultronsaft Saft saft Hallonsaft bättre saft har ingen haft... Sa matsmurfen å smålog... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 :crazy: Men jag tar mig en till nu! Men de blir den sista ska jobba lite imorgon Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Men jag tar mig en till nu! Men de blir den sista ska jobba lite imorgon Det ska jag åxå, med betoning på lite...hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu