FF Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Tror inte det. Det är för svårstavat... För att inte gå OT: Jag dricker grogg, inspirerad av Bobbi... Är det samma Boddi, kommer ihåg en som vet hur man skjuter av hälsenan.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Är det samma Boddi, kommer ihåg en som vet hur man skjuter av hälsenan.. FF Han med pickadolerna??? # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Är det samma Boddi, kommer ihåg en som vet hur man skjuter av hälsenan.. FF Och sen använde han silvertejp för att få ihop det? Nja, inte riktigt samma men man kan ju undra om inte konspiratorn Clion vill få det dithän... Förövrigt folköl nu. Ja, folköl. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Är det samma Boddi, kommer ihåg en som vet hur man skjuter av hälsenan.. FF Nu glömde du silvertejpen..ock kletet i frugans öga 555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Nu glömde du silvertejpen..ock kletet i frugans öga 555555 Hahaha, kletet, det är en klassiker. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Helt riktigt SM smeknamn ska det ju vara får skylla på drycken nu blir det till å krypa ner i bingen skål på er alla SM=Sado masochist. Ja, där fick du ett nytt smeknamn S-N. Har iofs alltid tyckt du varit en udda filur! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 (ändrad) Helt riktigt SM smeknamn ska det ju vara får skylla på drycken nu blir det till å krypa ner i bingen skål på er alla SM=Sado masochist. Ja, där fick du ett nytt smeknamn S-N. Har iofs alltid tyckt du varit en udda filur! Nu börjar vi få många begrepp här, öknamn, smeknamn och förkortningar..tydligen inte lätt för alla att hålla rätt på begreppen! Eller hur Clittan (obs öknamn) Ändrades Januari 27, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 (ändrad) SM=Sado masochist. Ja, där fick du ett nytt smeknamn S-N. Har iofs alltid tyckt du varit en udda filur! Han vill väl "smeka" mig med piskan Men det blir inget sånt bus om inte jag får hålla i kattsvansen Ps. att framstå som en "udda figur" i mpr-flocken kan nog vara ett hälsotecken i sig . . . Ändrades Januari 27, 2012 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Det börjar bli röligt nu, vet i tusan om man skulle ta leta rätt var 55+ sover nu.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Morotssaft och läser Bibeln,nya testamentet. Skickat från en halvfet helgalkis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Morotssaft och läser Bibeln,nya testamentet. Skickat från en halvfet helgalkis. Kul och se dig igen Uffe! Hur är läget i församlingen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Tar mig en till Falcon och stoppar in en till pinne i brasan Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Tar mig en till Falcon och stoppar in en till pinne i brasan Skål o lägg inte in för många pinnar bara # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Skål o lägg inte in för många pinnar bara När blir det för många pinnar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 När blir det för många pinnar? När man plötsligt kommer på att man måste köra bil imorgon //T fotgängaren... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Morotssaft och läser Bibeln,nya testamentet. Skickat från en halvfet helgalkis. Ang. bibeln så tycker jag att 3 Moseboken, kapitel 15-20 säger det mesta om vad man får och inte får göra. De tidigare kapitlen handlade mer om spetälska, men sånt är det väl ingen här som dras med? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 När man plötsligt kommer på att man måste köra bil imorgon //T fotgängaren... Det är då man ger frugan nycklarna till cykeln menar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 När blir det för många pinnar? När man börjar o digga till Mats råderg o rankarna ,,eller o ge sken att man vet nått man inte har en aning om .. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 Flyttande mag medicin den har ballat ur.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 Flyttande mag medicin den har ballat ur.... Ja denna Chang Krya på dig... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 köpte 4 burkar Chang på 7/11,,, är gräsänkling denna weekend,,,, burkarna redan tomma...funderar på om jag skall ta en stärkande promenad till 7/11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 funderar på om jag skall ta en stärkande promenad till 7/11 Gör så och köp en back LEO mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 Jag är Chang Man,,,,men kan i en nödsituation acceptera LEO. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 Kaffe. Gevalia förståss "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 Rötjut !! Omväxling förnöjer Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu