Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 Varför ältar du om R:D:D ? Vadå älltar ja vet väll vilka som är bröder å som alltid håller i hop får man på sig en så kommer hela flocken 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Är tyvärr inte på samma VÅGlängd som roddarna Tror bibben roar sig med sin kamrater och vodkan. Han skickade in bilder på det. Han återkommer nog imorgon clirre . Kul att det går bra för frugan. Bor bara ett par stenkast ifrån salongen, men är för snål för att unna mig massage på hemmaplan. Trevlig kväll på dig. Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Vadå älltar ja vet väll vilka som är bröder å som alltid håller i hop får man på sig en så kommer hela flocken 55555 Är kycklingen min bror nu?...hur tänker du nu? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Tror bibben roar sig med sin kamrater och vodkan. Han skickade in bilder på det. Han återkommer nog imorgon clirre . Kul att det går bra för frugan. Bor bara ett par stenkast ifrån salongen, men är för snål för att unna mig massage på hemmaplan. Trevlig kväll på dig. Mvh Hn Du törs inte för fru Hn 555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 Varför är det bara VISSA gubbar du riktar in dig på?....grupp mobbing ? Varför skall R:D:D:s medlemmar på detta forum utsättas för det du håller på med..är det liksom fritt fram att spy och göra sig grön över dessa?. Trotts allt är ju väääldigt många medlem på R:D:D på detta forum, men de som blivit avstängda i den sista tidens turbulens har inte varit medlem på vääääldigt länge. Nja nu har du nog missförstått jag har väll inte spytt på dom. Utan man får ha ett specielt språk me dessa herrar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Förlåt en stackars ovetande och kunskapstörstande Dalmas, men svaret på vad *** är som Google gav mej är: Respiratory Drug Delivery (***®... Men kan det verkligen stämma? gossarna här håller väl inte på med droger?? neee. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 Skåne levererar väl dit oxå Skönt att du e vaken kommpis trodde du krama darlingen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Vadå älltar ja vet väll vilka som är bröder å som alltid håller i hop får man på sig en så kommer hela flocken 55555 Jaså? Berätta då. Förövrigt är en ny grogg upphälld. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Du törs inte för fru Hn 555555 Genomskådad direkt . Helt riktigt, vågar inte ens fråga frugan. Kanske skulle få om hon fick sitta med . Trevlig kväll Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Jaså? Berätta då. Förövrigt är en ny grogg upphälld. Gött dä,skål på dig.Nu är det kudden för mig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 Det är konstaterat sen länge.. Där dök de upp en *** rare till fy bövelen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Förlåt en stackars ovetande och kunskapstörstande Dalmas, men svaret på vad *** är som Google gav mej är: Respiratory Drug Delivery (***®... Men kan det verkligen stämma? gossarna här håller väl inte på med droger?? neee. Beror väl på hur man googlar .. Är ni sjuka barn??http://www.smittskyddsinstitutet.se/vanliga-fragor/allmanna-vaccinationsprogrammet/massling-passjuka-och-roda-hund/ Eller handikappade?http://www.mprlift.nu/.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 Tror bibben roar sig med sin kamrater och vodkan. Han skickade in bilder på det. Han återkommer nog imorgon clirre . Kul att det går bra för frugan. Bor bara ett par stenkast ifrån salongen, men är för snål för att unna mig massage på hemmaplan. Trevlig kväll på dig. Mvh Hn Titta en gubbe som får ett öknamn Harmoni ring mig eller nåt så kan vi träffas i salongen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 (ändrad) Jag Googlade R:D:D: utan kolon eller DDR baklänges Ändrades Januari 27, 2012 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 Förlåt en stackars ovetande och kunskapstörstande Dalmas, men svaret på vad *** är som Google gav mej är: Respiratory Drug Delivery (***®... Men kan det verkligen stämma? gossarna här håller väl inte på med droger?? neee. Nu är du svår i gen kommpis Ja si dessa halvlappar Ha det gott vi hörs När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 Jaså? Berätta då. Förövrigt är en ny grogg upphälld. Titta den nya Bibben jag visste la det .Typ jasså mm mmm 555555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Clion, det är inte alla som vill få ett eget "öknamn". Däremot brukar folk uppskatta att tilltalas med ett "smeknamn". Det är en viss skillnad Onödigt att binda ris åt egen rygg, om du förstår vad jag menar, Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 Clion, det är inte alla som vill få ett eget "öknamn". Däremot brukar folk uppskatta att tilltalas med ett "smeknamn". Det är en viss skillnad Onödigt att binda ris åt egen rygg, om du förstår vad jag menar, Skål Helt riktigt SM smeknamn ska det ju vara får skylla på drycken nu blir det till å krypa ner i bingen skål på er alla När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 (ändrad) Titta den nya Bibben jag visste la det .Typ jasså mm mmm 555555 Skulle inte du kunna skriva en bok eller nåt. Typ Bibeln, dvs helt påhittat och osannolikt... Och bara för det så gick jag över till ett glas vin. Ändrades Januari 27, 2012 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Nää nu blev det fel sörru... Inte bibeln.. Bobben sa han. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Cool Runnings 2?.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Nää nu blev det fel sörru... Inte bibeln.. Bobben sa han. Jaha, så han är alltså påhittat och osannolik? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Öppnat 4:e Falcon export för kvällen och tänt en brasa Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Ohh nej Han är verkligen verklig? Men vad har Clion med bibeln att göra in the first place? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Jack Daniels Komsi komsi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu