Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4266

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1933

En ( eller tre.fyra :blush2: ) Johnnie Walker Double Black. :nyam: En blend med en övervägande ton av lättrökt single malt, till det facila priset av 1495 baht litern,. Kan rekommenderas till whisky älskare som har tröttnat på det Thailänska rävpisset, Mekong, Sang Som,Tjingtjong, Hong Tong och Dingdong :drunk: I morgon ska jag knalla in på big-C och köpa några flaskor till mens de har dem kvar

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Nu har vi fått en Starbucks i stan. Jag drack inget (oj ... Nu blev det OT. ;) ). En vanilla latte kostar "bara" 53kr...

55e1ff06-b7b0-0af9.jpg

Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

brazil.jpg

Brazil

Denna kaffeböna växer på Brasiliens bergssluttningar och är djupgrön till färgen. Den ger ett mildare kaffe med lite dämpad syrlighet och en sötma som kliver fram i munnen.

Support your local Hill´s Angels

Dela på andra sajter

cola zero pga. förkylning (om nån undrar)

Hjälper det mot förkylning.

Borde nog blandas med något stärkande i sådana fall. :crazy:

Dela på andra sajter

Hjälper det mot förkylning.

Borde nog blandas med något stärkande i sådana fall. :crazy:

ja jag borde förklarat att istället för chang dricker jag zero inte så sugen på chang när man är sjuk

För mycket är lagom

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag gillar bildtexter :great:

Denna bild kräver ingen text :)

Så det blir ingen :surprised:

post-5641-0-52948500-1325996727.jpg

Ha Ha HaDen va bra

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tog ett snabbfoto (inte så noga me kvaliten) Har ju jobbat exstra i dag 2 lax ner i börsen :ahh::thumbsup:

Och nu blir det ett par stänkare. eller :_russian: kan man kalla vinpimpl för stänkare :24:^_^ skit samma ja lyssnar på min idol och mår jäkligt bra

http://youtu.be/dNlY0m1ysoQ

post-3713-0-29930300-1327684940_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Här får det bli en köpp Gevalia. inte en droppe alkohol hemma om man inte räknar med rakvattnet

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Här får det bli en köpp Gevalia. inte en droppe alkohol hemma om man inte räknar med rakvattnet

/Enis

Men va Bövelen vännen du som brukar ha di verse.Nä nu kör ja en Måne .Damsuga du inte bra eller 55555

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Bellman 6% bra öl tycker jag :thumbsup:

Håller med

Dela på andra sajter

Tog en sväng förbi bolaget och köpte TT och famous crouse.

Min ambiton är dimman.

Krockade lite för en dryg timme sedan och plåtskadorna är så pass att jag undrar om de lagar det.

Felet var mitt då jag halkade in bakirån.

Livet stinker just nu.

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Tog en sväng förbi bolaget och köpte TT och famous crouse.

Min ambiton är dimman.

Krockade lite för en dryg timme sedan och plåtskadorna är så pass att jag undrar om de lagar det.

Felet var mitt då jag halkade in bakirån.

Livet stinker just nu.

Oki med plåtskador kunne varit värre blir väl självrisk????

Ta Det lungt Mvh Svampen!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Är du säker att du mår bra egentligen?

Efter omständigheterna Ja.Och omständigheterna skulle ja behöva en tråd å klä av mig.nä skämmt å sido .om du har läst nån tråd så har darlingen öppnat eget.och då blir clirres schema så här uppstigning 0500 fixa matlådan jobba 8.6 timmar.sen hämmta joel innhandla vissa saker på ica hemm öppna poste .nä fixar mat till pojkarna går ut me sopp påsen startar tvätten diskar morgonens sen är klockan 1800 då kann ja öppna posten mmmm

Dela på andra sajter

Efter omständigheterna Ja.Och omständigheterna skulle ja behöva en tråd å klä av mig.nä skämmt å sido .om du har läst nån tråd så har darlingen öppnat eget.och då blir clirres schema så här uppstigning 0500 fixa matlådan jobba 8.6 timmar.sen hämmta joel innhandla vissa saker på ica hemm öppna poste .nä fixar mat till pojkarna går ut me sopp påsen startar tvätten diskar morgonens sen är klockan 1800 då kann ja öppna posten mmmm

Öppnar Du posten 2ggr varje dag????

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Glömmde tillägga att jag tar upp joel på morgonen och klär på honom.OOOOOOCH de e inte lätt :sFduh:

Ändrades av Jonasn
Formulerat om inlägget för att slippa missförstånd.

Dela på andra sajter

Nu har vi hamnat lite från vad den här tråden handlar om. Det blev en virre med cola ikväll, jobbat två helger irad.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Öppnar Du posten 2ggr varje dag? ???

Nja svamp di är ju 2 bolag som lämmnar post posten en komer (posten) 11.30 sen kommer din anndra bolaget Nix j eler Bing ja vette fan bara kollar hur många kuvert de e i lådan och di mesta är till mig. nja omkring 14.30 så kommer di anndra bolaget Bing eller va tusan di heter Görjobbigt

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...