BBJ Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Kräver ingen text heller: Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Januari 9, 2012 Dela Inlagd Januari 9, 2012 En ( eller tre.fyra ) Johnnie Walker Double Black. En blend med en övervägande ton av lättrökt single malt, till det facila priset av 1495 baht litern,. Kan rekommenderas till whisky älskare som har tröttnat på det Thailänska rävpisset, Mekong, Sang Som,Tjingtjong, Hong Tong och Dingdong I morgon ska jag knalla in på big-C och köpa några flaskor till mens de har dem kvar En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 Olvi Doppelbock 8.5.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 Nu har vi fått en Starbucks i stan. Jag drack inget (oj ... Nu blev det OT. ). En vanilla latte kostar "bara" 53kr... Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 Ice Tea......Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 cola zero pga. förkylning (om nån undrar) För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 Brazil Denna kaffeböna växer på Brasiliens bergssluttningar och är djupgrön till färgen. Den ger ett mildare kaffe med lite dämpad syrlighet och en sötma som kliver fram i munnen. Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 cola zero pga. förkylning (om nån undrar) Hjälper det mot förkylning. Borde nog blandas med något stärkande i sådana fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 Hjälper det mot förkylning. Borde nog blandas med något stärkande i sådana fall. ja jag borde förklarat att istället för chang dricker jag zero inte så sugen på chang när man är sjuk För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 Jag drack 2 Chang...slut nu...skall jag gå till 7/11 och få refill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 Jag gillar bildtexter Denna bild kräver ingen text Så det blir ingen Ha Ha HaDen va bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 Tog ett snabbfoto (inte så noga me kvaliten) Har ju jobbat exstra i dag 2 lax ner i börsen Och nu blir det ett par stänkare. eller kan man kalla vinpimpl för stänkare skit samma ja lyssnar på min idol och mår jäkligt bra http://youtu.be/dNlY0m1ysoQ När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Här får det bli en köpp Gevalia. inte en droppe alkohol hemma om man inte räknar med rakvattnet /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Är du säker att du mår bra egentligen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Bellman 6% bra öl tycker jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 Här får det bli en köpp Gevalia. inte en droppe alkohol hemma om man inte räknar med rakvattnet /Enis Men va Bövelen vännen du som brukar ha di verse.Nä nu kör ja en Måne .Damsuga du inte bra eller 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 Bellman 6% bra öl tycker jag Håller med När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Alldeles för lite???Hm Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Tog en sväng förbi bolaget och köpte TT och famous crouse. Min ambiton är dimman. Krockade lite för en dryg timme sedan och plåtskadorna är så pass att jag undrar om de lagar det. Felet var mitt då jag halkade in bakirån. Livet stinker just nu. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Tog en sväng förbi bolaget och köpte TT och famous crouse. Min ambiton är dimman. Krockade lite för en dryg timme sedan och plåtskadorna är så pass att jag undrar om de lagar det. Felet var mitt då jag halkade in bakirån. Livet stinker just nu. Oki med plåtskador kunne varit värre blir väl självrisk? Ta Det lungt Mvh Svampen! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 Är du säker att du mår bra egentligen? Efter omständigheterna Ja.Och omständigheterna skulle ja behöva en tråd å klä av mig.nä skämmt å sido .om du har läst nån tråd så har darlingen öppnat eget.och då blir clirres schema så här uppstigning 0500 fixa matlådan jobba 8.6 timmar.sen hämmta joel innhandla vissa saker på ica hemm öppna poste .nä fixar mat till pojkarna går ut me sopp påsen startar tvätten diskar morgonens sen är klockan 1800 då kann ja öppna posten mmmm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Efter omständigheterna Ja.Och omständigheterna skulle ja behöva en tråd å klä av mig.nä skämmt å sido .om du har läst nån tråd så har darlingen öppnat eget.och då blir clirres schema så här uppstigning 0500 fixa matlådan jobba 8.6 timmar.sen hämmta joel innhandla vissa saker på ica hemm öppna poste .nä fixar mat till pojkarna går ut me sopp påsen startar tvätten diskar morgonens sen är klockan 1800 då kann ja öppna posten mmmm Öppnar Du posten 2ggr varje dag? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 (ändrad) Efter omständigheterna Ja.Och omständigheterna skulle ja behöva en tråd å klä av mig.nä skämmt å sido .om du har läst nån tråd så har darlingen öppnat eget.och då blir clirres schema så här uppstigning 0500 fixa matlådan jobba 8.6 timmar.sen hämmta joel innhandla vissa saker på ica hemm öppna poste .nä fixar mat till pojkarna går ut me sopp påsen startar tvätten diskar morgonens sen är klockan 1800 då kann ja öppna posten mmmm Glömmde tillägga att jag tar upp joel på morgonen och klär på honom.OOOOOOCH de e inte lätt Ändrades Januari 27, 2012 av Jonasn Formulerat om inlägget för att slippa missförstånd. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 27, 2012 Dela Inlagd Januari 27, 2012 Nu har vi hamnat lite från vad den här tråden handlar om. Det blev en virre med cola ikväll, jobbat två helger irad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2012 Öppnar Du posten 2ggr varje dag? Nja svamp di är ju 2 bolag som lämmnar post posten en komer (posten) 11.30 sen kommer din anndra bolaget Nix j eler Bing ja vette fan bara kollar hur många kuvert de e i lådan och di mesta är till mig. nja omkring 14.30 så kommer di anndra bolaget Bing eller va tusan di heter Görjobbigt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu