ellim63 Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 (ändrad) ett glas rött, ska sedan prova en 12-årig strathisla jag fick i julklapp av dottern. mvh mille Ändrades December 25, 2011 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 ett glas rött, ska sedan prova en 12-årig strathisla jag fick i julklapp av dottern. mvh mille Den vita julen är avslutad?? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 den regnade bort i förrgår!! mvh mille Den vita julen är avslutad?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Glugg..glögg The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 den regnade bort i förrgår!! mvh mille I Mariestad solen sken +7 grader Och så försätter vi med vodka som har lagrats på ekfat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 25, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 25, 2011 Len och fin i smaken, ingen finkel Nu e han på fyllan Snedställd bild du som brukar köra perfekta foton ingen fara God jul och gott nytt år från en full clirre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 //.jäkligt otrevligt... Välkommen hem Clirre! Och så får du bevittna detta omedelbums. Typiskt. Nåväl, någon gött att dricka skall väl lugna nerverna. //...sedan prova en 12-årig strathisla jag fick i julklapp av dottern. Wow! Måtte min dotter växa upp och bli lika förnuftig och förstående! //...Och så försätter vi med vodka som har lagrats på ekfat... Det låter spännande! Vad är det för något - och hur smakar det? __ Själv dricker jag Gin o Tonic, eller rättare sagt det närmaste man kan komma med de blå små färdigblandade burkarna från Viking Line... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Välkommen hem Clirre! Och så får du bevittna detta omedelbums. Typiskt. Nåväl, någon gött att dricka skall väl lugna nerverna. Wow! Måtte min dotter växa upp och bli lika förnuftig och förstående! Det låter spännande! Vad är det för något - och hur smakar det? __ Själv dricker jag Gin o Tonic, eller rättare sagt det närmaste man kan komma med de blå små färdigblandade burkarna från Viking Line... Det är mycket gott, smakar skog och ek, doftar ek. Ingen finkel eftersmak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Det är mycket gott, smakar skog och ek, doftar ek. Ingen finkel eftersmak Okay - då är den köpt med andra ord! Jag menar, en vodka brukar fungera mest som groggvirke, men en som är annorlunda kan man kanske avnjuta som den är. Precis som man kan sitta och smutta på en rom av finare kvalité - utan att blanda in cola eller annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Jag blandar allt med HB å essens. Så jag vet inte vart ni vill komma med den här tråden. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 25, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 25, 2011 Alldeles för möke men va fan de e ju juldagen ock den rökta las vegasen glider ner När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 25, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 25, 2011 Det är fylletråden för di ensamma som sitter på rummet och saknar darlingen eller saknar barnens julfirande .Vet att många mår jävligt dåligt sen om någon vågar skriva i tråden och få tipps eller dylikt så är det bara till ¨köra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Drycker under helgen var bla: Julafton: LEO förståss! (samt lite Schweppes Tonic Water till GT:n) Sen var det lite starkare drycker; Whiskey, Gin, Vodka, egenkryddad snaps (dill o citron) och damerna drack SPY red. Idag dricks det mest kaffe Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 (ändrad) Okay - då är den köpt med andra ord! Jag menar, en vodka brukar fungera mest som groggvirke, men en som är annorlunda kan man kanske avnjuta som den är. Precis som man kan sitta och smutta på en rom av finare kvalité - utan att blanda in cola eller annat. Ja vitt vodka kan du använda som groggvirke men inte krydad, kryddad vodka smuttar man på. Allt sprit jag har är köpt i riktig affär. Köpt sprit kan ju vara hembränt, men det sysslar jag inte med, oftast så smakar det pyton. Ändrades December 26, 2011 av Lobuz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Drycker under helgen var bla: Julafton: LEO förståss! (samt lite Schweppes Tonic Water till GT:n) Sen var det lite starkare drycker; Whiskey, Gin, Vodka, egenkryddad snaps (dill o citron) och damerna drack SPY red. Idag dricks det mest kaffe Mvh BBJ Schweppes Tonic Water var köpte du den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 CHANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Schweppes Tonic Water var köpte du den I Schweppes Tonic Wateraffärn God fortsättning på dig Ronny Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 I Schweppes Tonic Wateraffärn God fortsättning på dig Ronny Har för mig att dom brukar vara slut där uppe , god fortsättning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Den som söker finner Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Schweppes Tonic Water var köpte du den Makro i Korat. 275 THB för 24 st Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Varmt citronte med extra lime och honung i. Förkyld och hes i halsen som bara den Får bli en eller ett par Whisky sedan efter shoppingrundan i Sickla Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 apotekarnas julmust Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Mariestads Julebrygd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Svagdricka. Törstig efter julmaten Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Jag gillar bildtexter Denna bild kräver ingen text Så det blir ingen Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu