phitsanulok Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 vatten än så länge, väntar på pilsnerleverans sen blir det ordning på torpet. Var iväg till en kompis igår och försökte gifta bort svägerskan o han hade whisky i långa banor så det blev en hel del, idag ska sbvägerska dit och städa hela huset så det kanske lyckades iaf. skål mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Samma nu somk på festen hos kompisar på gatan i går Margueritas !!! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aroom2let Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Bacardi& tonic I have never wished to cater to the crowd; for what I know they do not approve, and what they approve I do not know. Epicurus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 Idag blir det en gammal klassiker, Singha och Blossa starkglögg med cognac! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 Ett halvt glas vatten och en citodon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Litta sömnmedel...Harboe 5.9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 GLÖGG.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Bara vatten Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Kaffe ifrån Maitan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Kaffe ifrån Maitan. Gött eller? Kommer mer den 26e. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Bowmore Islay 12 årig "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 I DESSA JUL TIDER BLIR DE EN DEL GLÖGG ...SÅ ÄVEN IKVÄLL SKÅÅÅÅÅÅL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Putte069 Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Bowmore Islay Enigma 12 årig... Firar sem som börjar i morrn Snart så är man där man hör hemma (Prasat) FAN vad nice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Just nu gluffas Norrlands. Vill somna och komma iväg i morgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Bowmore Islay Enigma 12 årig... Firar sem som börjar i morrn Snart så är man där man hör hemma (Prasat) FAN vad nice Då bor du nära mig ca.30 km.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 1, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 1, 2010 Vart en bra dag så en stor clirr slinker ner När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 MER! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Just nu en iskall öl ,,,,sen blir det party m nära vänner ...o mera dricka ...o massor av mat...o mera dricka ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 som vanligt virre o bira frugan ute o shoppar lugnt o fridfullt på sofflocket Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 (ändrad) 2,2 procentig glögg inköpt på Ica Men jag har ju givetvis blandat i 50 procentig Öländsk Genever :drinks: Ändrades December 4, 2010 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 4, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 4, 2010 Ska hämta Darlingen på jobbet kl 16.00 sen blir det sj för å boka om tågbiljetten till Stockholm på måndag den 13dec (livrädd för att tåget ska krångla) så det blir bara lättöl på julbordet Nä fasiken grabben får köra har bara haft körkort i nån månad så det får bli några stänkare på julbordet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Sommarlätta hos Maitan Och det var den bästa groggen sen Taiwan på 101 Ha en go kväll Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 4, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 4, 2010 Avundsjuk e bara förnamnet Men sola skiner å det eeeeeeeeee så vackert om man sitter inne När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Äppelglögg.. har druckigt godare glögg om man säger så... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Coke Zero och kopparbergs Päron cider haha #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu