harley Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Julmust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Danske öl 5.9% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Lite rött vin, Chill out. Känns som det blivit ganska många baginbox i år av denna.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2010 On 2010-11-14 at 19:05, skrev Knasen: Mjölk till mina 4 cheese på donken Mjölk slutade ja med när mossan tog bort bröstet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 On 2010-11-14 at 22:10, skrev clion: Mjölk slutade ja med när mossan tog bort bröstet Förklarar varför du måste sitta på en kudde i nya bilen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 15, 2010 Dela Inlagd November 15, 2010 On 2010-11-14 at 18:03, skrev FF: River gott i halsen, speciellt utan groggvirke. FF 99,5 % Det kallar jag för riktig Brännvin.... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 15, 2010 On 2010-11-14 at 23:43, skrev Knasen: Förklarar varför du måste sitta på en kudde i nya bilen 555555 den va bra retsticka När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 15, 2010 Dela Inlagd November 15, 2010 5.9..igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 Kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 15 % glögg och pepparkakor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 On 2010-11-17 at 14:42, skrev MickeSurin: 15 % glögg och pepparkakor Jäklar va gott det lät, det ska jag ha i morgonkväll när jag gått av jouren och är ledig på fredag Fast lite grönmögelost till pepparkakorna ska jag nog ha “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 ett glas wiskey likør mor ont i foten,værmer gott i kroppen i alla fall. Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 Vatten! U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 Norrlands Guld mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
natchawadee Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 smirnoff .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Ledig vecka, så nu går man på godsakerna.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Slutjobbat för denna vecka så nu dricker jag öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Virre o bira mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 On 2010-11-17 at 14:42, skrev MickeSurin: 15 % glögg och pepparkakor Mja, det skall vara minst 70% med glögg och resten pepparkaka. Procentaren Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Clash Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Kranvatten i ett Singha-glas... Ja, jag vet att det är fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Som vanligt dricker jag: Innehåll:kolsyrat vatten,färgämne(E150d), sötningsmedel(aspartan, acesulfan K) surhetereglerande medel( fosforsyra, citronsyra, natriumcitrat) och aromämnen(inkl. koffein innehåller fenylalaninkälla. Med andra ord: pepsi MAX gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Smuttar på en DrPepper här... bästa läsken! Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Beer Chang. nåja mittåt, Carlsbergs elephant. inte ens i närheten av bea Chan smakmässigt. Men namnet fick snålvattnet att rinna. Ni lyllosar som e i Los. fattar inte hur privilegierade ni är. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Kom precis från kvarterskrogen så nu är det dags för fulöl, Sofiero Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 18, 2010 sugit i mig lite vitt vin under storkoken kalops och köttfärssås damen va inte glad när hon kom från jobbet när jag blockera plattorna på spisen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu