Peolito Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 Myser i soffan. 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 Myser också i soffan. 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 59 minuter sedan, skrev MickeN: Myser också i soffan. Ganska god stout den där. Ett glas vin känner jag behöver fylla på de röda blodkropparna. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 Öppna precis en liten flaska rioja, lagom med två glas. 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 Det dracks inte särskilt mycket nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 12 Dela Inlagd April 12 V75 öl 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 12 Dela Inlagd April 12 Hockeyöl. Den dyra drinken till höger är inte min. 1 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd April 12 Dela Inlagd April 12 fick en fin 40 årspresent av polarna. Tror jag ska bekanta mig med den😅 5 2 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Söndag kl 12:19 Dela Inlagd Söndag kl 12:19 Gårdagen bira till Dif Slöddertälje 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Söndag kl 12:20 Dela Inlagd Söndag kl 12:20 Röda blodkroppar till Dif Brajen 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Söndag kl 12:23 Dela Inlagd Söndag kl 12:23 En Åre vete på Ardbeg. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Söndag kl 13:45 Dela Inlagd Söndag kl 13:45 @Zumen 2 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Söndag kl 14:45 Dela Inlagd Söndag kl 14:45 2 timmar sedan, skrev Peolito: Gårdagen bira till Dif Slöddertälje Belgoklubben? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Söndag kl 18:01 Dela Inlagd Söndag kl 18:01 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Belgoklubben? Yes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Måndag kl 16:38 Dela Inlagd Måndag kl 16:38 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Tisdag kl 10:46 Dela Inlagd Tisdag kl 10:46 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Onsdag kl 15:50 Dela Inlagd Onsdag kl 15:50 Öl från Belgien är inget för mig, den här är på 9,5 procent. Något i smaken jag inte gillar. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Onsdag kl 17:34 Dela Inlagd Onsdag kl 17:34 Dethär är väl det närmaste en 17-åring man kommer. 1 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Torsdag kl 04:12 Dela Inlagd Torsdag kl 04:12 10 timmar sedan, skrev MickeN: Dethär är väl det närmaste en 17-åring man kommer. Är den god? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Torsdag kl 04:38 Dela Inlagd Torsdag kl 04:38 25 minuter sedan, skrev Peolito: Är den god? Jag gillar den. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Torsdag kl 11:36 Dela Inlagd Torsdag kl 11:36 Dagens första 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Torsdag kl 13:39 Dela Inlagd Torsdag kl 13:39 Blivit några på bussen mot Vemdalen men tempot är klent... De två senaste. 2 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Torsdag kl 16:56 Dela Inlagd Torsdag kl 16:56 Lite sött på maten. 1 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 23 timmar sedan Dela Inlagd 23 timmar sedan Länge sen jag satt med en Paulaner på Roma. 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 20 timmar sedan Dela Inlagd 20 timmar sedan (ändrad) Nu ska det bantas. Ändrades 20 timmar sedan av rolba 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu