Peolito Inlagd Tisdag kl 17:51 Dela Inlagd Tisdag kl 17:51 Efter jullunchen med tillbehör blev det att nanna några timmar. Kopplar av med en vinare. 5 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Tisdag kl 18:16 Dela Inlagd Tisdag kl 18:16 En Krusovice på Royal Bar i Örebro. God Jul! 7 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... M33 Inlagd Tisdag kl 19:57 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Tisdag kl 19:57 Firar jul med lite bubbel i SAS Gold på CPH. Råkade häromdagen boka en spontanresa till BKK. Längesedan man flög SAS Business så det skall bli kul. Svettigt pris…. Men om det var någon mer än @Mankan som tecknade Amex Elit och fick 100k poäng - detta bokade jag för 60k poäng… Och ockerpriset 611kr. Tåget hit var dyrare 😆 11 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Tisdag kl 19:58 Dela Inlagd Tisdag kl 19:58 Vet inte allt men blev en del. 7 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Tisdag kl 22:30 Dela Inlagd Tisdag kl 22:30 5 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd Igår kl. 06:39 Dela Inlagd Igår kl. 06:39 Min Ashai smakar Chang. Fatöl och jag kan svära på att jag blivit lurad. Håller god min och bestämmer mig för att njuta av eftermiddagen. 6 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Igår kl. 09:42 Dela Inlagd Igår kl. 09:42 en grill öl 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Igår kl. 10:36 Dela Inlagd Igår kl. 10:36 Nu blir det glögg 😉 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... M33 Inlagd Igår kl. 13:28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 13:28 Första biran i BKK denna resan. Asahi 🥰 11 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd 21 timmar sedan Dela Inlagd 21 timmar sedan En Staropramen på Comfort Arlanda. Imorgon bitti är det (förhoppningsvis) avfärd mot Bangkok. Om jag längtar? 9 1 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 21 timmar sedan Dela Inlagd 21 timmar sedan 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd 20 timmar sedan Dela Inlagd 20 timmar sedan Nu börjar det ordna till sig...😎 8 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd 8 timmar sedan Dela Inlagd 8 timmar sedan Min första Chang på säkert 10år. 4 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd 8 timmar sedan Dela Inlagd 8 timmar sedan 12 timmar sedan, skrev Lucky: En Staropramen på Comfort Arlanda. Imorgon bitti är det (förhoppningsvis) avfärd mot Bangkok. Om jag längtar? Ha det så bra och var rädd om dig! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu