kolla min fot Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 50 minuter sedan, skrev kolla min fot: Vad är alkoholstyrkan på den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 2 minuter sedan, skrev ellim63: Vad är alkoholstyrkan på den? Marginell skillnad, Den vanliga Leon är på 5,0%, Leo Strong håller 5,1% men i mitt tycke smakar Leo strong mer,fylligare och ett bättre val. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 Har det gått för långt när man inte behöver beställa utan det är klart när man kommer från till disken. En nationaldryck. Har försökt beställa Suma som skall vara en Grekisk variant av Grappa, men inte lyckats. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 23 Dela Inlagd Juli 23 AW igår 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 23 Dela Inlagd Juli 23 Trodde aldrig att denna arbetsdag skulle ta slut men det blev AW till sist. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 23 Dela Inlagd Juli 23 19 minuter sedan, skrev rolba: Trodde aldrig att denna arbetsdag skulle ta slut men det blev AW till sist. En klåpare som har hällt upp den? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 23 Dela Inlagd Juli 23 Precis nyss, skrev 65Selander: En klåpare som har hällt upp den? Fick ett samtal innan jag hann fota. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 24 Dela Inlagd Juli 24 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 frugan bjöd på en öl enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 3 timmar sedan, skrev Enis: frugan bjöd på en öl enis Polarn bjöd på öl 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Inlagd Juli 26 Dela Inlagd Juli 26 En Chang i ett mulet Bangkok. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26 Dela Inlagd Juli 26 1 timme sedan, skrev frasse: En Chang i ett mulet Bangkok. 2 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 26 Dela Inlagd Juli 26 Inte en dag utan Jägermeister 😋🍻 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 26 Dela Inlagd Juli 26 Så var det Fredag igen... 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... M33 Inlagd Juli 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 26 (ändrad) Fredag i / på on nut med lite flyt håller poolen en stund till. Ändrades Juli 26 av M33 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 26 Dela Inlagd Juli 26 En GT because i am worth it. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 26 Dela Inlagd Juli 26 En Dalmore Cigar Malt Men den kräver en cigarr annars är den ganska intetsägande men tillsammans med är den väldigt god. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 27 Dela Inlagd Juli 27 En v75 bira på Parma. En OS fotbolls virre. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 28 Dela Inlagd Juli 28 Söndagsvard 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 30 Dela Inlagd Juli 30 Frozen Strawberry Daiquiri 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 2 Dela Inlagd Augusti 2 AW GT ju i soffan. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 2 Dela Inlagd Augusti 2 Var en evighet sen man drack en Bourbon så det får bli en liten till OS 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 2 Dela Inlagd Augusti 2 Evigheter sen jag drack en minttu. Eftersmaken sitter i timmar. 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 2 Dela Inlagd Augusti 2 Fiii Faan vilka dumheter man varit involverad i, efter att man sänkt en halvliter miintuu... Bättre med Jacks 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu