goli006 Inlagd Juli 17 Dela Inlagd Juli 17 Är ju ölets dag idag 🍻🍺🍺 Hittade den långt in i kylskåpet så nu är lyckan total. Drick nu en öl idag. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 17 Dela Inlagd Juli 17 Har en specialare men jag tror jag väntar lite med den. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 17 Dela Inlagd Juli 17 En till INNIS & GUNN Islay whisky cask Laphroaig 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 17 Dela Inlagd Juli 17 17 minuter sedan, skrev goli006: En till INNIS & GUNN Islay whisky cask Laphroaig Hur smakar den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 17 Dela Inlagd Juli 17 5 minuter sedan, skrev MickeN: Hur smakar den? Tillsammans med cigarr väldigt mild med en hel del sötma och väldigt liten rökighet. Cigarrer kan ju ändra smak på väldigt många olika drycker. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 18 Dela Inlagd Juli 18 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd Juli 18 Dela Inlagd Juli 18 Fick ett revben knäck av en tjusig thaimassös i Bangkok. Hon var ny på jobbet, typ. Så nu starks smärtstillande och svart kallt kaffe i Hua Hin. Känner mig hälsosam... 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 18 Dela Inlagd Juli 18 Trodde jag skulle komma hem i skaplig tid idag men en av beställarna tyckte att vi skulle dricka öl. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 18 Dela Inlagd Juli 18 Vilken är det som smakar bäst? I mitt tycke, Beer Lao. Carabao är dock helt ok. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 19 Dela Inlagd Juli 19 Nu är rullgardinen på alkokylen nerdragen på 7/11 ett tag framöver. Inget sådant (ännu) på Tops. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 19 Dela Inlagd Juli 19 Inga flugor iallafall. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 19 Dela Inlagd Juli 19 Åter från vidderna. En GT. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 19 Dela Inlagd Juli 19 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 19 Dela Inlagd Juli 19 tjejdricka för en fönstertittare😄 sprite+åkerbär+hemkört😆 9 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 Lite blaskig 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 Dags för en lördags raket 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 rastar man cykeln på ca 1.7mil så får man ta ett taktiskt depåstop vid Löwet 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 Gott med en läskande i värmen. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 En Weltenburger dunkel, gott men det är en som gäller. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 En Stockholm brewing, sommar weissen. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 C vitamin är inte min kusin 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Juli 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 20 En GT mot malarian som är svår i Fruängen. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 nya fiskedrickan😆 4 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 3 timmar sedan, skrev Oskarudon: nya fiskedrickan😆 Testade en idag. Smakade ok men luktade inget vidare. Den här var bättre. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu