Hua Hin Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 En Åbro hemma på balkongen 🍻 8 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 Läskeblask 😄 Men det räcker med en. Är ju som läsk 😂 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 Avsmakar en blond belgiska. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Juni 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 1 Garre och Oban att skölja ner ölen med. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 Nu snackar vi godis, panda lakrits alla dar i veckan. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 Lunchölen till hästarna på Parma. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 Behöver större glas. En skum belgare blev två. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 Gått över till finnläsk. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 3 Dela Inlagd Juni 3 Onödig lättdrucket. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 4 Dela Inlagd Juni 4 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 Här har det varit fest. 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 Hemma igen hos polarn efter sightseeing i Skåne. Kollat lite småbåtshamnar, golfbanor och annat. Läskar oss med GT i eftermiddagssolen 😎🍻 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 En Jägermeister manifest 🍻 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 En whisky stout. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 22 minuter sedan, skrev MickeN: En whisky stout. Blir nog en sådan sen till en Cigarr å Rum 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 Pink GT med jordgubbe i och en fever mediterrainan i till fotbollen. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 Trav och en liten whisky gäller för mig. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 Äsch blev ju fel öl. Men då har jag ju kvar den andra till nästa cigarr 😄 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 Avslutar kvällen med en Arran Sherry Cask och en liten garre 🍻😎 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 11 minuter sedan, skrev Uppiz: Avslutar kvällen med en Arran Sherry Cask och en liten garre 🍻😎 Gillar den sådär, nervattnad slinker den ner. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 7 minuter sedan, skrev MickeN: Gillar den sådär, nervattnad slinker den ner. Heavily peated är bättre, men den glömde jag hemma...fick "nöja" mig med Sherry Casken som jag gav till polarn i fjol 🫣😃🍻 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 2 timmar sedan, skrev Uppiz: Avslutar kvällen med en Arran Sherry Cask och en liten garre 🍻😎 Vilken vacker bild blev jag sugen på en cigarr till 🍻 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 En vanlig Norrland men här i orten på 0.5l, i stan 0.4l. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 Direkt ur flaskan idag 😄 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu