Peolito Inlagd Maj 25 Dela Inlagd Maj 25 En tequila subtile utan Simrishamn men med kramad citron. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 26 Dela Inlagd Maj 26 Reka ale en bitter på Akkurat. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Maj 26 Dela Inlagd Maj 26 En kall 4 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 26 Dela Inlagd Maj 26 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 27 Dela Inlagd Maj 27 On 2024-05-26 at 15:18, skrev Peolito: Reka ale en bitter på Akkurat. Är i Solna tänker åka båten från solna till riddarholnen och ta en öl ikväll bor i Sumpan. Imorgon bor jag i Gamla stan så ti eller onsdag kväll känns det som läge för ett besök på Zummen. Slutar jobba kl 16 i sumpan. Har jag tur passar det dig eller någon annan också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 27 Dela Inlagd Maj 27 On 2024-05-25 at 15:48, skrev Peolito: Kollar på hockeyn går inte så bra. Tröstar mig med denna. Är den god? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 27 Dela Inlagd Maj 27 Gått in på större flaskor nu. Verkar ha en normalare skumfaktor. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 27 Dela Inlagd Maj 27 5 timmar sedan, skrev Wangthong: Är i Solna tänker åka båten från solna till riddarholnen och ta en öl ikväll bor i Sumpan. Imorgon bor jag i Gamla stan så ti eller onsdag kväll känns det som läge för ett besök på Zummen. Slutar jobba kl 16 i sumpan. Har jag tur passar det dig eller någon annan också. Onsdag är ju lillördag. Kan vara trevligt. Ska kolla almanackan 😀 5 timmar sedan, skrev ellim63: Är den god? Ja, ganska len med lite vaniljsmak tycker jag. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 29 Dela Inlagd Maj 29 On 2024-05-27 at 21:23, skrev Peolito: Onsdag är ju lillördag. Kan vara trevligt. Ska kolla almanackan 😀 Ja, ganska len med lite vaniljsmak tycker jag. Jag dyker upp på Zummen runt kl 17. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 29 Dela Inlagd Maj 29 25 minuter sedan, skrev Wangthong: Jag dyker upp på Zummen runt kl 17. Kommer. Tror de öppnar första självrunna kl 17. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 29 Dela Inlagd Maj 29 4 timmar sedan, skrev Peolito: Kommer. Tror de öppnar första självrunna kl 17. Kanske dyker upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 29 Dela Inlagd Maj 29 11 minuter sedan, skrev MickeN: Kanske dyker upp. Skulle inte överraska mig 😂 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 29 Dela Inlagd Maj 29 En Krusse 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 29 Dela Inlagd Maj 29 Fick i mig 2 flaskor Chang när vi åt och en burk på vägen hem. Rekord i mängd sedan Songkran. Så lite smålullig blev det till att prova från lagret, och detta var inte så dumt, med ett förvanskat smaksinne. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Maj 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 29 (ändrad) Tre vackra gossar på Zumen. Jag Micke N och Wangtong. Tre självrunna gick ner. Ändrades Maj 29 av Peolito 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 29 Dela Inlagd Maj 29 52 minuter sedan, skrev Peolito: Tre vackra gossar på Zumen. Jag Micke N och Wangtong. Tre självrunna gick ner. Nu har du fått fel på synen också, men ölen var god. En dunkel hemma i soffan. 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 30 Dela Inlagd Maj 30 9 timmar sedan, skrev apknug: Småländska brygg kvaliteter.... Guldhörnan minsann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 30 Dela Inlagd Maj 30 19 timmar sedan, skrev Peolito: Tre vackra gossar på Zumen. Jag Micke N och Wangtong. Tre självrunna gick ner. Så fantastiskt gott. Jag trodde att vi njöt, pratade och hade så trevligt att ingen kom sig för att föreviga. Vissa har tydligen ändå sinnesnärvaro att föreviga det vi är så nöjda med. Det är underskattat att träffas och ha så trevligt. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 30 Dela Inlagd Maj 30 18 timmar sedan, skrev MickeN: Nu har du fått fel på synen också, men ölen var god. En dunkel hemma i soffan. Undra om Peo ser med sin röntgensyn, och ser det vackra vi har inom oss. Fantastiskt trevligt var det. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 30 Dela Inlagd Maj 30 Man får inte slarva med Jägermeister då kan man få problem med magen 😂 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 31 Dela Inlagd Maj 31 Den egna självrunna håller inte riktigt samma kvalitet som på zummen. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Maj 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 31 Dagens belgare på balkongen. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 31 Dela Inlagd Maj 31 Dagens skummis 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Maj 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 31 Myser lite. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 En favorit i repris, nu en loka som efterrätt. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu