Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd Mars 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 7 En riktigt god thailändsk veteöl. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 7 Dela Inlagd Mars 7 Behöver mycket vätska i värmen. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 7 Dela Inlagd Mars 7 5 minuter sedan, skrev Wangthong: En riktigt god thailändsk veteöl. Importerad till Thailand? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 7 Dela Inlagd Mars 7 Konstigt att det är så god 🍺 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 7 Dela Inlagd Mars 7 7 timmar sedan, skrev Peolito: Importerad till Thailand? Nej, tillverkad på Phuket "Full moon Brewworks" heter de. Det syns på burken. De har flera IPA också. Tittar du upp en bit hittar du en flaska med en good IPA. Jag drack den på tapp när jag var i Bangkok för en stund sedan. Och nu på flaska. Naturligtvis godare på tapp. Det är den bästa thailändska ölen jag druckit hittills. Det finns hopp! Hoppas de säljer så pass bra här uppe så att Makro fortsätter ta in den. Blir ett stödköp om några dar. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 7 Dela Inlagd Mars 7 4 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 8 Dela Inlagd Mars 8 San Mig draft 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 8 Dela Inlagd Mars 8 Kommer inte ifrån att det är gott med en kall god öl här i värmen. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 8 Dela Inlagd Mars 8 Fortfarande varmt. 9 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 8 Dela Inlagd Mars 8 Omstart med en kall. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 8 Dela Inlagd Mars 8 (ändrad) En enkel Falcon på Pitchers/Västerås Ändrades Mars 8 av 65Selander 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 8 Dela Inlagd Mars 8 En whisky och kvällens belgare. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 9 Dela Inlagd Mars 9 Äntligen en riktig öl 🍻🍺 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 9 Dela Inlagd Mars 9 Efter en dag ute i värmen är man förtjänt av en kall god öl tillsammans med jam moo, att börja med. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 9 Dela Inlagd Mars 9 En Dala lager på hotellet. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 9 Dela Inlagd Mars 9 Måltidsdryck 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 9 Dela Inlagd Mars 9 En lunchöl på Parma. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Mars 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 9 V75 belgaren 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 10 Dela Inlagd Mars 10 Problemet med god öl är att ölkonsumtionen ökar. Nu är det ingen större fara. Under en 5 månadersperiod har det bara gått åt 3 lådor öl. Då har jag inte druckit alla själv. Fast det har blivit några vid sidan om också. Nu har det på en vecka går åt 5 fyrpack ipa. Jag köpte de sista fyrpacken som Makro hade för två dagar sedan. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 10 Dela Inlagd Mars 10 En öl innan fotbollen, eller flera 🥳😁 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 12 Dela Inlagd Mars 12 Stenbordsleo 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 12 Dela Inlagd Mars 12 Vatten, kallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 15 Dela Inlagd Mars 15 En iskall. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 15 Dela Inlagd Mars 15 Mjukar upp kroppen. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 15 Dela Inlagd Mars 15 Nu ökar jag. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu