MickeN Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 24 minuter sedan, skrev Peolito: Grattis det får vi fira på Zumen vid lämpligt tillfälle. Håller med. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 19 timmar sedan, skrev rolba: Läsk framför TV:n Jag tycker den här är godare, lite mera procent 7,5. Precis nyss, skrev MickeN: Jag tycker den här är godare, lite mera procent 7,5. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: å här bjuder far på en stänkare enis Julklappstips. Köp whiskyglas till gubben. 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 53 minuter sedan, skrev MickeN: Jag tycker den här är godare, lite mera procent 7,5. Instämmer men köpte 5,5 så frugan kan ta en ibland. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: enis Å ölglas till modern. 😉 3 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 Direkt ur burken fast jag har en massa ölglas. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 (ändrad) Ändrades September 1, 2023 av kolla min fot ... 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 Är det någon som smakat denna "dryck"? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 43 minuter sedan, skrev rolba: Julklappstips. Köp whiskyglas till gubben. är ett snapsställe detta så all starkare dryck som inte blandas servera så här kristallwiskeyglasen ser ut så här Enis 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 bib till maten med vinrankor utanför fönstret enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 enis 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 48 minuter sedan, skrev kolla min fot: nu börjar de likna nåt Skål! Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 3 timmar sedan, skrev Enis: är ett snapsställe detta så all starkare dryck som inte blandas servera så här kristallwiskeyglasen ser ut så här Enis Speciella tillfällen kräva speciella glas 5 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 8 timmar sedan, skrev Webstar: den är good muminkaffe här enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 19 timmar sedan, skrev goli006: Far kunde bjuda på en whisky fast han var väldigt moderat med starkvaror. Men han gick bort 2007 så nu får jag bjuda mig själv eftersom bror min hade allt för brottom han oxå. Är du ner på byn något å läskar dig på Husky? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 En kort promenad och en öl. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Är du ner på byn något å läskar dig på Husky? Varit dåligt med det. Har mest varit en massa plockande i stugan finns ju hur mycket som helst att ta reda på å slänga. Blev en hämtpizza från bageriet den bästa jag ätit på flera år 👍 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 33 minuter sedan, skrev Enis: Hövva, du ser ju ut som jag för ett år sedan, ok jag va lite vitare... Ta hand om er... 1 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 Lite kördagsgodis 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 denna helg får de bli nån flaska inomhus.. förra helgen vart inte bra me surströmmingsfest å svartakorken. vaknade me tuppen söndag morgon under bar himmel 😁 4 2 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 enis 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 En GT 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 enis 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu