nissefisk1 Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Hej där, någon som är nere i Phuket 21 aug-4 sep och kanske vill ta en öl ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Under tiden 21-25 aug finns undertecknad, med en eller flera kompisar, pa Kentas bar. D.v.s. Eric's shooter, Soi Eric, Bangla, Patong. Gamla gubben Kenta brukar masa sig ner vid halv elva tiden och vi lar dyka vid ungefar samma tidpunkt. Poffa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Under tiden 21-25 aug finns undertecknad, med en eller flera kompisar, pa Kentas bar. D.v.s. Eric's shooter, Soi Eric, Bangla, Patong. Gamla gubben Kenta brukar masa sig ner vid halv elva tiden och vi lar dyka vid ungefar samma tidpunkt. Poffa Kanske lite bilder så vi får nåt å glo på När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Kanske lite bilder så vi får nåt å glo på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd Juli 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 30, 2010 Under tiden 21-25 aug finns undertecknad, med en eller flera kompisar, pa Kentas bar. D.v.s. Eric's shooter, Soi Eric, Bangla, Patong. Gamla gubben Kenta brukar masa sig ner vid halv elva tiden och vi lar dyka vid ungefar samma tidpunkt. Poffa Ok får v'äl se om man är inne i smeten under nån av dom dagarna, patong är ju inte riktigt min cup of tee, jag kommer att bo i Karon i vanlig ordning. Mvh Nesse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Phuket??? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Skulle bifoga en tube... Men det gick som vanligt... <object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object> Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Phuket??? Populär charterdestination, en ö i södra Thailand. http://sv.wikipedia.org/wiki/Phuket Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Haha jag vässade lite bara, Och försökte åxå lägga in The Pattaya song Men det funkar inte nu heller, de ska f-n vara dataanalfabet.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Haha jag vässade lite bara, Och försökte åxå lägga in The Pattaya song Men det funkar inte nu heller, de ska f-n vara dataanalfabet.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd Juli 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 30, 2010 Jag har hört Pattaya låten I will love you mak mak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Ok får v'äl se om man är inne i smeten under nån av dom dagarna, patong är ju inte riktigt min cup of tee, jag kommer att bo i Karon i vanlig ordning. Mvh Nesse. Ja nu var det väl inte te vi skulle dricka och jag kan lova att ölen smakar precis lika bra i Patong som i Karon. Dessutom finns det mycket vackert att vila ögat på i soi Eric. (Damen ska med så det är endast fråga om "ögongodis".) Jag brukar ibland ta en sväng ner till Karon för en bit mat på rest Bellman, men så här års har Bellman och "halva" Karon stängt så för att inte riskera att drabbas av torgskräck får det bli Patong för min del. Poffa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd Juli 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 30, 2010 Ja nu var det väl inte te vi skulle dricka och jag kan lova att ölen smakar precis lika bra i Patong som i Karon. Dessutom finns det mycket vackert att vila ögat på i soi Eric. (Damen ska med så det är endast fråga om "ögongodis".) Jag brukar ibland ta en sväng ner till Karon för en bit mat på rest Bellman, men så här års har Bellman och "halva" Karon stängt så för att inte riskera att drabbas av torgskräck får det bli Patong för min del. Poffa hehe jag tackar så mycket för inbjudan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.