L64 Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Roade mig nyss med att sno ihop några bilder från fäjsbook med vad som lockar att åka tillbaka till Tokyo.Finns naturligtvis hur mycket som helst att göra där och fotoobjekt saknas minsann inte. Min absoluta favorit är Harajuku med bron där dessa fascinerande skapelser samlas framförallt på Söndagar och så området runt den mysiga gatan Takeshita Dori.Har man aldrig sett mycket folk på en gång så lär man göra det på den gatan... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Akha Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Hej Japan är ett favorit land för mig, Tokyo är en upplevelse men favoritstaden är Kyoto som du bara måste åka till om du inte varit där, speciellt på våren. Syrran var utbytes student där och jag bodde där under 4 veckor 1996. Ska se om jag kan hitta bilder att scanna och lägga in vid tillfälle Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Nu förstår jag var ifrån du fick inspirationen till din nya avatar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Tokyo ett kanonställe att både bo och arbeta i. Har spenderat 4 år av mitt liv där, och skulle mycket väl kunna spendera ytterligare några år där. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2010 Hej Japan är ett favorit land för mig, Tokyo är en upplevelse men favoritstaden är Kyoto som du bara måste åka till om du inte varit där, speciellt på våren. Syrran var utbytes student där och jag bodde där under 4 veckor 1996. Ska se om jag kan hitta bilder att scanna och lägga in vid tillfälle Mvh Lite bilder därifrån hade varit kul o se! Jag var i Kyoto för några år sen och det lilla jag hann se så var det en fantastisk stad... gillade geishadistriktet Gion med husen och allt där till.Var där på geishajakt och det tog några timmar innan man fick syn på en sån.Dom äkta geishorna är ju inte så många till antalet längre. Nu förstår jag var ifrån du fick inspirationen till din nya avatar hehe, där e man allt snygg! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 hehe, där e man allt snygg! Sätter ju gillandet av knästrumpor i ett annat ljus Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2010 Hade inkopplat den externa HD-n tillfälligt förut och passade på o plockade upp ett par bilder, först en riktigt söt liten tjej från Harajuku, En snygging som kanske väntar på kärestan.Det där riktigt snygga röd-bruna håret som dom ofta har Japanesiskorna Nu till Kyoto Här nåt roligt som man inte trodde var sant.I en totalt otrafikerad korsning står FYRA trafikpoliser o dirigerar trafiken.När det till slut kom en bil så gjorde dom väldrillade rörelser som hette duga.Och jag själv blev på jäkligt gott humör av skådespelet... Och resultatet av 2 dagar och många timmars spaning efter geishor... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Japan är onekligen ett fascinerade land , det är en av dom länder jag har tänkt att jag resa till . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Di japanska damerna blir allt yngre för varje japansk bildresa. Men söta är di och fina bilder. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2010 Di japanska damerna blir allt yngre för varje japansk bildresa. Men söta är di och fina bilder. BTT Möcke konstigt, di unga flickor ovan e från min första resa till Tokyo... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 (ändrad) Mr Lamai, Nästa gång du är i Tokyo kan rekommendera att du går till: - GasPanic - Montown - Montown 2 (sent efter 24:00) Ställerna ligger ca 150 resp 300 meter från Roppongi Crossing i rikting mot Tokyo Tower. Edit.. Glömde ju mitt favoställe Muse Bar ligger vid Nishiazabu inte långt från Roppongi men var inte där före Kl 23:30.. Ha en bra dag! Ändrades Juli 14, 2010 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Tja. Tack för ännu en fil bildtråd. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 lamaien kanon bilder Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2010 va f-n, va tvungen o rota fram den externa igen och kunde inte låta bli o ta med ett par färgglada till Börjar med lite mer gult Och så lite blått kanske passar in? Med lite rött så e de nästan hela gäjj-flaggan Ett par snyggingar till Och sist 2 glada flickor Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Snygga bilder lamai När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Snygga bilder lamai Instämmer och i vanlig ordning är karman slut när man som bäst behöver den.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Lamai64 saknar åtminstone inte social kompetens när han lyckas få alla dessa unga japanskor att ställa upp som fotomodeller. För det kan väl inte va det att han drar fram godispåsen och lockar lite lätt? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Lamai64 saknar åtminstone inte social kompetens när han lyckas få alla dessa unga japanskor att ställa upp som fotomodeller. För det kan väl inte va det att han drar fram godispåsen och lockar lite lätt? BTT Lamai64 besitter uppenbarligen en hel del charm vad gäller att få diverse damer att ställa upp på att bli fotograferade. Jag tvivlar på att han behöver tillhandahålla några incitament utöver hans tacksamma leende! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 (ändrad) Lamai64 besitter uppenbarligen en hel del charm vad gäller att få diverse damer att ställa upp på att bli fotograferade. Jag tvivlar på att han behöver tillhandahålla några incitament utöver hans tacksamma leende! Herr Chang har talat. Hur det än hänger ihop så gillar jag hans personalbilder så mycket! Och dessutom triggas jag mer och mer till att nästa sommar thailands vistelse innebär en TOKYO-vistelse!! Mer tack!! /mvh Ändrades Juli 16, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2010 Läge o lyfta denna tråd lite... Det är läge o styra näsan åt Tokyo igen känns det som, Hooters Tokyo har precis öppnat http://www.hooters.co.jp/ Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Osaka och madona bar är heller inte så dåligt Här som 16 åring Samma hjälpsyster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Så här såg delar av Tokyo ut 1969 1 Från Tokyo tover Mot Fuji 2 Utanör Imperial palace 3 Alwegbanan från gamla flygplatsen Gå på musickonserer Jps artister Tex.Ayumi, och handla handla och handla mera teckinikprylar Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu